felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi 17. mai faktisk er rett rundt hjørnet nå. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner vida for rundt 17. mai er det også eksamen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi jeg bare skal ha én eksamen i år. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi tentamener gjerne er en sentral del av mai måned, ja. Banner Latias fordi hvilket fag er det, da? Endret 8. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi språktentamener er morsomt. Man får skrive og greier. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner vida for jeg har hatt 2 tentamner denne uken, en sist uke, og siste på tirsdag. Eksamen er rundt mai for meg. en muntlig og en skriftlig... Gleder meg til neste år jeg. Håper jeg kommer inn på elektro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi seriøst? Selv har jeg hatt tre tentamener de tre siste dagene. Mangler bare to til på mandag og tirsdag, så er det ferdig. Etter påske har jeg få prøver, og bare én eksamen. Så er det ferie. Hvilket fag det er? Umulig å vite. Får vite det et par uker før. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg liker å skrive. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 banner dermus for jeg liker egentlig ikke å skrive jeg, men noen ganger må man.. skal vel snart skrive en artikkel. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg vet hvordan eksamenssystemet fungerer, ja, jeg bare tenkte du kanskje visste det allerede. Og fordi vi har så og si alt av prøver og tentamener og innleveringer og foredrag lagt til mai. Endret 8. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg er vel egentlig fascinert av språk og ord generelt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Banner Dermus fordi skriving er gøy, ja. Om jeg først kommer i gang, skal det en del til før jeg stopper. Endret 8. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi skriving har vært lidenskapen min så lenge jeg kan huske. Skrev min første roman som treåring, faktisk. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for jeg satt å skrev en oppgave en gang i 7. tror jeg, og hadde vel skrevet 7-8 sider, da så jeg på oppgave arket, "Maks 3 sider". Jaja, snakket med læreren, og han sa det var greit da.. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Crazyjoey for å ikke lese oppgaveteksten ordentlig. Og fordi jeg selv gjerne sliter med at jeg skriver endeløst langt... 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi jeg lurer på hvordan dere klarte å stenge tråden. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner The Barnacle fordi det for en gangs skyld ikke var jeg som fikk den stengt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner vida for jeg skrev veldig kort på engelsk tentamen, passe greit på norsk tentamen (liker ikek saktekster) og veldig langt på nynorsk (har jo hatt nynorsk som hovedmål i 5 år på skole.. ) Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner The Barnacle fordi jeg spilte i alle fall ikke en rolle i den konflikten. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Crazyjoey fordi litt av moroa er jo å få passet det man vil formidle inn i et visst antall sider uten at det blir langdrygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå