Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Dermus fordi jeg også faktisk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner dermus for jeg hadde hørt på musikk, men fikk ikke lov, siden det bråkte formye for min mor, siden hun skulle sove 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi hunden min ligger på dødsleiet... Ellers er tilstanden ganske akseptabel her. Hvordan går det med deg? Banner Dermuszdel for å planlegge å legge seg! Banner Crazyjoey fordi du skal ikke behøve å stresse med tråden hvis du egentlig bare vil sove. Ha en god natt, drøm søtt! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Banner Joey fordi har du hørt om hodetelefoner? Banner Vida fordi det var trist å høre om hunden. Endret 8. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi jeg er sliten, har stått på longboard i byen i hele dag.. Men jeg blir oppe litt til. :!: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Banner latias for det er det eneste jeg har nå fortiden.. God lyd vettu xD Vida: Neida, skal ikek stresse Vil bare være innom når det er så koselig i tråden Sov godt og drøm søtt når du legger deg oxo trist å høre om hunden Endret 8. april 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi du kan komme innom når du vil. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Banner Latias fordi hunden min ble nesten seksten år, altså godt over forventet levealder for en elghund. Men den siste tiden har han nok ikke hatt det veldig bra helsemessig, så familien tok sammen avgjørelsen om å la veterinæren ... Ja. Han får det bedre dit han kommer. Endret 8. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi jeg kondolerer. Seksten år faktisk. Visste ikke at hunder levde så lenge. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi han har vært ufattelig sterk, og jeg er enormt stolt av ham. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for kondolerer, vida Vår forrige hund måtte vi avlive pga eplepsi (eller hvordan det skrives) Hun hadde det ikke bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi jeg aldri har hatt noen kjæledyr. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for jeg har hatt mye forskjellig, og har nå både katt og hund Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi jeg har to deguser og et akvarium som skal selges denne uken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Dermus for å ikke ha fisker. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Banner Latias kjæledyr er fantastisk koselig å ha. Jeg har vokst opp med både hund og katt - og fisker, men de var ikke noe å skryte av den tiden de varte. Endret 8. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi degusene mine fyller fire år på 17. mai. DE ER SÅ SØTE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Dermus for å nevne 17. mai. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner dermus for jeg hadde dverghamstere og fugler før jeg. Men de døde de Men nå har vi hund og katt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi dverghamster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå