The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for ja, men det var vel en defekt pære, får jo mandagsvarer hele tiden jeg.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi defekte pærer er så irriterende. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for jeg skrudde i en ute for litt siden, og den sprakk når jeg slo den på.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi du er visst forfulgt av ulykker når det kommer til teknologi og elektrisitet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for jeg skal bli elektrikker, samme hvor mye elektriske ulykker som skjer. Men det ordner seg nok Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi jeg tror du kommer til å bli en god elektriker. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for det tror jeg også Husker fortsatt den gangen jeg skulle nappe ut laderen til laptopen, så nappet jeg vist for hardt i ledningen, siden hele kontakten i veggen ble dratt ut av veggen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi det er et under at du fortsatt ikke har blitt skadet, så mange uhell som du har hatt! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) banner latias for jeg har hatt flaks ja, men den veggkontakten jeg nettop nevnte, det var ikke hjemme hos meg, det var hos naboen.. Men ledningene er jo isolerte Men jeg må beklage, jeg forlater dere nå jeg legger meg nå. Natta folks Endret 8. april 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi natta da. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi jeg er på overnattingsbesøk hos en god venninne nå. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) banner latias for det kommer til å bli mørkt når jeg slår av pc'n Hei vida Hvorfor må folk komme når jeg skal forsvinne? Endret 8. april 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Joey fordi det er koselig at Vida er her. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner latias for enig, er så synd at de folka som gjør tråden koselig kommer når jeg forsvinner Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi det er koselig å være her med deg. Banner Crazyjoey for å dra når jeg kommer! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi hvordan har dagen vært? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Vida fordi jeg egentlig skulle legge meg, men kan vel holde meg oppe litt ekstra når du er her. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner vida for jeg beklager så meget, jeg er så trøtt Kan prøve å komme innom litt innimellom med ipoden iløpet av natta Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Banner Dermus fordi ditto. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Banner Latias fordi jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå