Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi det er faktisk ikke så vanskelig å kontrollere seg selv. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi jeg ser at Vida sniker i tråden.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Dermuszdel fordi Vida er kos. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi Vida er fantastisk. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi beskjed fra Vida: Det har skjedd noe uventet, og hun kan ikke være her i kveld. Hun er utrolig lei for det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Dermus fordi jeg håper det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi samme her. Jeg blir så utrolig bekymret når hun sier at "det har skjedd noe uventet" uten å forklare mer.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Dermuszdel fordi håper det går bra med henne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi det håper jeg også. Men nå skal jeg legge meg. Ny tentamen i morgen! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi utrolig at forumet har klart noen få innlegg etter hverandre nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi det er vel ikke så overraskende egentlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi med tanke på hvor elendig forumet har vært i dag så jo. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti for kanskje det ike var så lurt med energidrikk så sent likevel Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Tsjuden fordi jeg skal gå tilbake til å begynne å drikke red bull igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Banner meg selv fordi ingen andre enn meg er her nå når forumet endelig har vært stabilt en stund. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Banner meg selv igjen fordi jeg straks skal legge meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Banner Glimti fordi det er godt å være oppe. God morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Banner Latias for at vi svir av de spenna vi får. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Banner Datasmurf fordi jeg skal sjekke forklaringen på de siste do dagenes problemer nå med det samme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Banner Glimti fordi det er godt å være ferdig med tentamen nr. 2. Nå mangler det bare tre til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå