felicity Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi det går veldig bra, faktisk! Enn med deg? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Banner Vida for å ikke oppgi alder i profilen. Endret 6. april 2011 av Glimti Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti for å ikke linke til den interessante artikkelen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Vida fordi flott å høre at det går bra med deg. Går bra med meg også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Vida fordi trapper du opp igjen aktiviteten i kveld/natt tror du? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi man må ikke oppgi alder. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg satser på det. Blir du her? Banner Latias fordi det er flott at du har det bra. Endret 6. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi hei! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Dermus fordi hei på deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi da var nok et innlegg om Israel unnagjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi Israel er en tullestat. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi det heter terrorstat! Banner Glimti fordi jeg leser aldri alt som blir skrevet. Forslaget var å legge listen over høydepunkt i spoiler da åpningsinnlegget begynne rå bli vel langt pga. den samt å legge enda en tittel under rank med 20.000+: Superbanner! Avstemningen kan også fint fjernes da den har stått her i lange tider nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi ingenting er større enn Gud, så den kjøper jeg ikke! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Banner Glimti fordi det triste er at mange ikke evner å se forskjellen mellom handlingene til staten Israel og folkets meninger generelt. Endret 6. april 2011 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi "gud" er en tulletittel på noe som ikke finnes mens "superbanner" ville vært en virkelig tittel. Endret 6. april 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi selvfølgelig finnes gud! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi det er svært enkelt å motbevise. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi det så vidt jeg vet ikke er noen beviser for at en høyere makt ikke finnes. Framstill beviser, og du vil bli berømt. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Dermuszdel fordi hadde det eksistert en god gud hadde i verden sett ut slik den gjør. Finnes det noe må det være Satan/Djevlen! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi jeg mener at om en høyere makt skulle eksistere, er det nok ikke en gammel gubbe med hvitt skjegg. Personlig er jeg mitt mellom Apateisme og agnostisisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå