Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Banner Glimti fordi tråden har vært ganske stille i kveld, tørr nesten å påstå at dette er den roligste kvelden siden tråden åpnet. Men nå skal jeg legge meg, natta. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Banner Latias fordi forumet ikke har virket her. Og god natt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Banner Dermuszdel fordi forumet har vært komplett elendig i kveld! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Banner Glimti fordi fortell meg noe nytt. Men nå må jeg gå. Senga kaller, i morgen er det nynorsktentamen! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Banner Latias for å høre på hva sengen sier. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner meg selv fordi det ikke har vært aktivitet her av noe slag i kveld og natt så jeg har blitt alene samt fordi jeg skal legge meg nå og passe på å være god og varm så forhåpentligvis både hals og ørevondt samt litt begynende feber er borte i morgen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi god morgen. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias for god morgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Nesa fordi hei, hvordan går det? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi det ser ut til at aktiviteten i bannetråden har sunket drastisk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Stian fordi folk har andre og viktigere ting å gjøre da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi jeg ordnet meg te med honning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi jeg har aldri prøvd den kombinasjonen. Frister heller ikke å prøve. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi folk har jo forskjellig smak. Men du går glipp av noe helt ufattelig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi nei, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi det er umulig å vite uten å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi jeg prøver ikke ting helt uten grunn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi i tillegg til å være godt hjelper det for tett hals slik jeg har nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Banner Glimti fordi jeg har sjelden tett hals, så det trengs ikke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Banner Latias fordi det er årevs siden jeg har hatt det selv og når virker det som jeg får tatt det raskt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå