felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg synes signaturen din er knallbra! Du er flink med kloke ord, det skal du ha. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å være glad hele tiden. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi det er mye triveligere å være glad enn å være noe annet. Banner Vida fordi hvordan kan man ikke legge merke til deg? Du er jo så fantastisk. Banner Latias for å være fantastisk selv. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi optimismen din er beundringsverdig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias for å være en beundrer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi det er lov. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias for å være beundrende. Overraskende nok skal det ikke mye til for å se lyst på livet; det gjelder bare å velge hvilke ting man skal fokusere på, og hvilke man skal overse. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å komme med herlige ord. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg driver å funderer over hva som er best av å være barn eller voksen. Banner Glimti fordi jeg synes signaturen din er knallbra! Du er flink med kloke ord, det skal du ha. Tredje gang du viser deg som en intelligent, ung dame. Fortsett slik. Endret 4. april 2011 av Glimti 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg har stilt meg det samme spørsmålet selv, faktisk. Men det må vel komme an på situasjonen. Det finnes både fordeler og ulemper, både ved å være barn og voksen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi det beste er å være en mellomting. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg er ikke så sikker akkurat der. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti for å være usikker. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi all selvskadingen kom fom. ungdomstiden tom. for noen år siden. Kutting med kniver og barberhøvler for så å gni salt inn i sårene. Derav ser man fortsatt arr og noen kommer til å bli værende der. Et par er over pulsåren. Så akkurat mellom barn og voksen er jeg langt ifra sikker der det beste... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi ungdomstida er jo ganske bra da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi det er både opp og ned... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Glimti fordi herremindag... Jeg blir trist av å høre det der. Håper aldri du går til verks med kniv eller høvel igjen. Eller, rettere sagt håper jeg livet ditt er så bra nå at du ikke ser det nødvendig Du må ikke skade deg selv. Endret 4. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi enig. Slike ting er utrolig kjipe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi det vet best dem som har gjort det... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg tviler ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå