Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Nesa fordi jeg skjønner. Litt kjipt at du har migrenene da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg burde handle om en liten stund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi det er flott at du er her nå i hvert fall. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias for det er heldigvis bare mest om våren,er nok noe med en slags omstilling fra kulde til varme Det går over,men det er jo så skiftende grader nå på våren så er jo bare naturlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Nesa fordi det er ganske varierende temperatur faktisk. Ene øyeblikket er det ti varmegrader, det neste fem kuldegrader. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi det har begynt å bli vår her iallefall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi her har det vært vår i tre uker nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias for å ha vært heldig med været. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner LAtias for det har det vel her også,snødde litt forrige uke men det gikk bort,det var i helga migrenen begynte å tulle,så må nok til legen og få mere medisiner hvis temperaturen holder på sånn det og allergi medisiner Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi her i Oljehovedstaden bor man heller på tross av været enn på grunn av det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg akkurat hadde kommet til spotten jeg skulle skate på, så kom regnet og ødela alt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermus fordi det er et tegn fra Gud om at du ikke burde gjøre noe dumt! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi skating er slettes ikke dumt.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi jeg har to forslag til endringer i åpningsinnlegget: 1) Hva med å legge listen over høydepunkt i spoiler? På grunn av den begynner innlegget å bli vel langt. 2) Fant på enda en tittel til ranken som kan være 20.000 innlegg: Superbanner! Endret 4. april 2011 av Glimti Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti for å ha fått ny avatar , så fin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Barna fordi det er alltid like herlig å banne deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg har sett bilde av The Barnacle i RPP. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg har ikke. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg gleder meg til skatesesongen begynner for fullt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Dermuszdel for at jeg klarer meg fint uten å røyke, det er uten snus som er det jævlige nå for tiden, men nå er det så dårlig vær at jeg ikke klarer å oppholde meg ute noe særlig lenge, og jeg har ikke snus. Derfor. Endret 4. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå