Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermus fordi apropos det, hvordan går det med benet? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi med untak av at jeg ikke klarer å rette det 100% ut eller bøye det helt går det fint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermus fordi det er flott at det går bedre. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi det er bra at det gikk så bra som det gjorde. Hadde jeg vært ordentlig uheldig kunne jeg ha brukket noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermus fordi jeg synes likevel du burde slappe av litt i et par dager til. Bedre å være på den sikre siden! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi det er det ingen vits i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermus fordi neivel, men hadde jo vært utrolig kjipt om du slo opp skaden da. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg er enig, det kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermus fordi det kan du ikke vite på forhånd. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg er i det minste veldig sikker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermuszdel for at øret mitt har sovnet. o_O Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Smurf for å ha et sovende øre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mulig noen vil mene jeg overdriver, men nå begynner jeg å bli lei klagingen og sutringen. Den nesten som nevner glasshus, at de misliker noen fra den gamle tråden eller på andre måter forsøker å krangle, får 24 timers pause. Ingen unntak! Hvis ikke dette hjelper, og jeg blir nødt til å bli sint på ny, økes tiden til tre dager. Personlige problemer dere måtte ha får dere ta på PM som resten av oss.Hvis det virkelig ikke går an å glemme og tilgi, er løsningen enkel: Styr unna tråden. Hvis dette er vanskelig grunnet avhengighet eller andre lidelser, anbefaler jeg å ringe Røde Kors-telefonen på 800 333 21.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Runar fordi jeg skulle ønske vi alle kunne være venner. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Gypsy for å være overrasket. Banner Dermuszdel for å tro jeg ikke vil det samme. Endret 4. april 2011 av Runar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Runar for å oppfordre til fred. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Gypsy fordi det er litt morsomt at glasshus nevnes, jeg driver faktisk og skriver en artikkel om drivhus(effekten) nå. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Gypsy for har det vært krangling igjen? uff da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Nesa fordi hei, hvordan går det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Nesa fordi litt av den vanlige sorten. Banner Latias for å være snik. Endret 4. april 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå