Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å ha sitt eget nettverk. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi har du planer for den nye uka? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi jeg har tenkt meg bort på besøk, og treffe tantebarna mine og sånt. Dem er blitt store nå, over et halvt år. Har ikke sett dem siden før jula. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Vida fordi fra og med denne onsdagen til neste torsdag har jeg tentamener hver dag. Blir mye lesing i hvert fall. Og så håper jeg at jeg kan legge planer med venner, nå som våren er her. Hva med deg da? Banner Gypsy for å dra på besøk. Det er jo koselig. Endret 4. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg er sikker på at du kommer til å bestå hver og en av dem med glans! Selv skal jeg først og fremst bli frisk, og så får alt annet komme som en bonus. Selvsagt blir det en del skolearbeid, men jeg har også planer om å være sosial i tiden framover. Begynner å savne jentekvelder og byturer etter en ganske lang periode med dårlig form, mye å gjøre, og diverse andre ting som har satt sperring på det sosiale livet. Endret 4. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi bestå? Jeg blir skuffet om jeg får dårligere enn fem i noen av dem! Satser på at du blir helt frisk så fort som mulig, ingen fortjener ikke å være såpass sykdomsplaget. Og det sosiale livet er ganske viktig ja, men av en eller annen grunn stopper det helt opp om vinteren. Ingen gidder liksom å finne på noe som helst ute, folka tåler jo ikke kulda. Blir så godt med sommer og sol, og mer tid for det sosiale! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi vinteren i grunn er en utvrivelig årstid, særlig når den strekker seg over et drøyt halvår. Her i Bodø ser det ikke ut til at snøen har den fjerneste tanke om å forlate oss før sommerferien. Når det kommer til tentamener er jeg selv en perfeksjonist av dimensjoner, så alle karakterer lavere enn 5 kunne like gjerne vært stryk. Hvorvidt det er en positiv egenskap, kan jo diskuteres, men det er i alle fall en motivasjon til å gjøre ordentlig arbeid. Tviler ikke på at du kan gå ut med toppkarakter i flere av fagene. 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi jeg venter på svaret på liftkurset. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner n4w fordi Vida skrev langt og fornuftig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias for å være fornuftig selv. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi det er jeg nok, men du er likevel den mest fornuftige. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi akkurat nå er du ufornuftig som ikke vil innse hvor fornuftig du er. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi dere er begge fornuftige. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Gypsy for å være fredsmegler. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi det var en ubehagelig krangel jeg måtte megle nå ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Gypsy for å ha fornuftige løsninger. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner Gypsy for å gripe inn før det går for langt. Banner Latias for å snike seg inn. Endret 4. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi jeg har et kort friminutt straks før vi kommer i gang med siste time. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg er her! Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Dermuszdel fordi jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå