Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Banner Vida fordi jeg har tenkt meg bort på besøk, og treffe tantebarna mine og sånt. Dem er blitt store nå, over et halvt år. :love: Har ikke sett dem siden før jula.

Lenke til kommentar

Banner Vida fordi fra og med denne onsdagen til neste torsdag har jeg tentamener hver dag. Blir mye lesing i hvert fall. Og så håper jeg at jeg kan legge planer med venner, nå som våren er her. :wee: Hva med deg da? :love:

Banner Gypsy for å dra på besøk. Det er jo koselig. :love:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg er sikker på at du kommer til å bestå hver og en av dem med glans! :wee: Selv skal jeg først og fremst bli frisk, og så får alt annet komme som en bonus. Selvsagt blir det en del skolearbeid, men jeg har også planer om å være sosial i tiden framover. Begynner å savne jentekvelder og byturer etter en ganske lang periode med dårlig form, mye å gjøre, og diverse andre ting som har satt sperring på det sosiale livet.

:love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi bestå? Jeg blir skuffet om jeg får dårligere enn fem i noen av dem! :p Satser på at du blir helt frisk så fort som mulig, ingen fortjener ikke å være såpass sykdomsplaget. Og det sosiale livet er ganske viktig ja, men av en eller annen grunn stopper det helt opp om vinteren. Ingen gidder liksom å finne på noe som helst ute, folka tåler jo ikke kulda. Blir så godt med sommer og sol, og mer tid for det sosiale! :love:

Lenke til kommentar

Banner Latias fordi vinteren i grunn er en utvrivelig årstid, særlig når den strekker seg over et drøyt halvår. Her i Bodø ser det ikke ut til at snøen har den fjerneste tanke om å forlate oss før sommerferien. :hrm:

Når det kommer til tentamener er jeg selv en perfeksjonist av dimensjoner, så alle karakterer lavere enn 5 kunne like gjerne vært stryk. :p Hvorvidt det er en positiv egenskap, kan jo diskuteres, men det er i alle fall en motivasjon til å gjøre ordentlig arbeid. :D

Tviler ikke på at du kan gå ut med toppkarakter i flere av fagene. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...