Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Vida fordi du er søt når du setter ned foten. :wee:

Banner Latias fordi vi var generelt sett irritert på deg fordi du var en av de flere som fikk den første tråden stengt..!

Vel, har sagt det før og sier det igjen: Det der stemmer ikke i det hele tatt. Jeg brukte den koden én gang, men redigerte den bort øyeblikkelig. Deretter var jeg den første (og eneste) som rapporterte problemet i tracker. Hvorfor skulle jeg rapportere problemet hvis jeg kun var ute etter å ødelegge? Hadde det ikke vært som å skyte seg selv i leggen? Og i etterkant, hvorfor skulle jeg bli utnevnt som veileder om jeg hadde ødelagt tråder kun et par måneder tidligere? Makes no sense. :)

Lenke til kommentar

Banner Latias for å være søt hele tiden. :love:

Banner Vida fordi jeg trodde min post fremstod som sarkastisk med tanke på smilyen jeg brukte på slutten. :(

Jeg mente ikke å komme med negative fraspark, jeg sikter bare til at :love:-smileyen har blitt kommentert utallige ganger før her. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner personen over meg fordi... derfor.

Dette har ingenting med at du ble veileder eller at du raporterte innleggene. Dette har mye mer med hvordan holdningen din var mot flere andre i tråden. Nå var ikke jeg spesielt aktiv i slutten av V1 eller V2 generelt. Men fra tiden jeg var mer aktiv og til jeg avsluttet, så jeg (og flere andre) deg som en såkalt fjott.

Personlig, mener jeg at du har blitt en hyggelig type, og har ingeting imot deg.

Glimti har åpenbart fremdeles noe imot deg, og selv vil jeg bare legge dette dødt... Men med en god holdning.

Mener ingeting vondt med dette, dette er bare hva jeg syntes om deg på den tiden, og hvorfor du har mottat 'flamin' fra flere brukere.

Men kanskje er det bare sjalusi? ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...