Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi vi er enige om den saken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner n4w fordi jeg vet. Men er vanskelig og slutte. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Banner n4w fordi vi allerede har hatt nok debatter angående hvilken smiley vi bruker. Banner Gypsy for å finne smileyer vanedannende og nesten avhengighetsskapende. Endret 4. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å sette ned foten. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Gypsy fordi det trengs, til tider. 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi jeg trodde min post fremstod som sarkastisk med tanke på smilyen jeg brukte på slutten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi du er søt når du setter ned foten. Banner Latias fordi vi var generelt sett irritert på deg fordi du var en av de flere som fikk den første tråden stengt..! Vel, har sagt det før og sier det igjen: Det der stemmer ikke i det hele tatt. Jeg brukte den koden én gang, men redigerte den bort øyeblikkelig. Deretter var jeg den første (og eneste) som rapporterte problemet i tracker. Hvorfor skulle jeg rapportere problemet hvis jeg kun var ute etter å ødelegge? Hadde det ikke vært som å skyte seg selv i leggen? Og i etterkant, hvorfor skulle jeg bli utnevnt som veileder om jeg hadde ødelagt tråder kun et par måneder tidligere? Makes no sense. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias for å være søt hele tiden. Banner Vida fordi jeg trodde min post fremstod som sarkastisk med tanke på smilyen jeg brukte på slutten. Jeg mente ikke å komme med negative fraspark, jeg sikter bare til at -smileyen har blitt kommentert utallige ganger før her. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi du er søtest. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner personen over meg fordi... derfor. Dette har ingenting med at du ble veileder eller at du raporterte innleggene. Dette har mye mer med hvordan holdningen din var mot flere andre i tråden. Nå var ikke jeg spesielt aktiv i slutten av V1 eller V2 generelt. Men fra tiden jeg var mer aktiv og til jeg avsluttet, så jeg (og flere andre) deg som en såkalt fjott. Personlig, mener jeg at du har blitt en hyggelig type, og har ingeting imot deg. Glimti har åpenbart fremdeles noe imot deg, og selv vil jeg bare legge dette dødt... Men med en god holdning. Mener ingeting vondt med dette, dette er bare hva jeg syntes om deg på den tiden, og hvorfor du har mottat 'flamin' fra flere brukere. Men kanskje er det bare sjalusi? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias for å enda ikke gi seg med å benekte fakta... 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi, det viste jeg ikke. Har selv ikke kommentert mye på smily bruken selv. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner n4w for å poste innlegget sitt to ganger, bare for å understreke det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å kommentere en regelbrytning. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi dette nettverket er så tregt at trykker man to ganger på 'post' så vil den poste to ganger. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner n4w for å ha tregt nettverk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å ha et raskt nettverk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi det ikke er mitt nettverk. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner n4w for å låne andres nettverk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå