Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti for å ta feil. Det er ytringsfrihet i landet, jeg har lov til å mene om ting er koselige eller ikke. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner latias for da var jeg ferdig med tentamen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Joey fordi hvordan gikk det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi tråden går rett vest om du fortsetter med de skriveriene dine og du mente jo tydelig å slenge dritt! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner glimti for jeg tror det gikk bra jeg, latias. 3 og en halv side med nynorsk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Crazyjoey fordi flott det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner glimti for jeg skal ha engelsktentamen på torsdag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg fikk 2 på nynorskeksamen. Nesten stryk det. At alt skal være så vanskelig! At det skal være så mye dritt man må gjennom for å få den studiekompetansen man trenger, så man kan begynne på det studiet man vil. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Gypsy for å bry seg om karakterer. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner gypsy for om jeg kommer inn på elektro Så slipper jeg språkfag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Crazyjoey for å glise. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg må bry meg om karakter, siden det studiet jeg vil begynne på har rundt en 5 i snitt for å komme inn på (her i tr,heim hvertfall) Hvis ikke må jeg vel flytte til Ås eller Oslo eller noe for og studere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 BAnner gypsy for hvis ryktene for snitt på elektro her nede stemmer, så er det på 1,9 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Joey fordi Gypsy kan komme til Oslo. Banner Latias fordi tråden går rett vest om du fortsetter med de skriveriene dine og du mente jo tydelig å slenge dritt! Gøy å kaste stein i glasshus, er det ikke? Du burde helt ærlig være den absolutt siste som klager på noe sånt. Det at jeg ikke var aktiv mot slutten av v2, betyr ikke det at jeg ikke fikk med meg ting som ble skrevet: Banner Glimti fordi Latias alltid har vært litt... 'out there' Banner n4w fordi vi heldigvis er kvitt ham nå. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi jeg synes du er fantastisk, og da kan det være det samme hva alle andre mener. 2 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi vi var generelt sett irritert på deg fordi du var en av de flere som fikk den første tråden stengt..! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner n4w fordi jeg orker ikke at dere skal dikutere det der mer nå. Det blir bare dårlig stemning av det. 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi, greit nok det. Men han tar det opp. Så la meg forklare: Jeg legger ikke skjul på det at jeg mente (Merk!) at Latias var et gjennomført rasshøl. Men, han har forbedret seg med god margin, og jeg ser han som en mye mer anstendig type en det han var. Now let there be sunshine and butterflies. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi bannetråden hadde ikke vært det samme uten Latias. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Gypsy fordi det er det klokeste som har blitt sagt i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå