felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi er det ikke greit nok at jeg lar deg ha trådene dine for deg selv, da? Har neppe noe imponerende å bidra med. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å ha for lave tanker om selv og fordi israelere flest kaller Sharon for Arik eller Kong Arik av Israel. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg aldeles ikke synes Sharon fortjener noen kongelig tittel. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi palestinerne kaller ham Slakteren fra Beirut. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi det var mer passende, ja! Lenge leve Palestina. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å være en fornuftig, ung dame! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti for å tvinge på meg et stort smil. Sånne ting varmer virkelig. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida fordi jeg av en eller annen grunn har gitt den idiotiske tråden om skole og lærere en ny sjanse. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi jeg var inne og leste gjennom den for litt siden. Selv er jeg en så kraftig motstander av det norske skolesystem på generell basis at jeg ikke ønsker å gi lærerne den minste sympati. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å være fornuftig igjen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti for å få meg til å smile igjen. Men nå ser det ut til at dataen min er på vei inn i tvungen dvalemodus her, og ettersom noen sannsynligvis har vært og kidnappet laderen, er det dessverre lite jeg kan gjøre for å hindre det... Ha en god natt, sov godt og drøm søtt, så bannes vi i morgen. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for å gi seg og for å være skjødesløs med laderen. Natta... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner meg selv fordi jeg er den eneste banneren som er oppe nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Glimti fordi det var godt med litt søvn! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latiasvennen for nå skal jeg i møte i barnehagen sammen med faren til Michael,gud hjelpeseg åssen det kommer til å gå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Nesa fordi du får ha lykke til. Jeg har trua på at det går bra! Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi takk for i går. Jeg hadde det helt fantastisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Banner Melis fordI takk for at du ville ha meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Latias fordi god morgen. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Banner Vida for hallo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå