felicity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Dermuszdel for å adoptere Glimtis engasjement. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Dermusdel fordi det er bra. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Glimti for å være en inspirasjonskilde. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg selv er oppdradd til å engasjere meg for nyhetsbildet. Banner Dermuszdel fordi den støtter jeg. Endret 3. april 2011 av Vida 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Vida fordi engasement er bra. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Glimti fordi jeg engasjerer meg mest for musikk og musikkskaping. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Dermuszdel for å være musikalsk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Banner Latias fordi hvordan har helga di vært? Banner Vida fordi helga den har vært bortimot perfekt for min del. I går var den beste fotballdagen på lang tid, United vant mens alle rivalene tapte poeng. Jeg leverte en skoleoppgave jeg gikk nøye gjennom, og som forhåpentligvis kommer til å sikre femmeren i faget. Jeg fikk tilbake selvangivelsen, flott å ha en bekreftelse i papirutgave at jeg slipper å betale skatt for fjoråret (frikort ftw). I dag var jeg med Melissa hele dagen, såpass gøy har jeg ikke hatt på ganske lenge. Kort sagt, dette har vært den beste helga på ganske lenge. Hva med din helg? Tipper den ikke var like bra pga. sykdommen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Vida fordi jeg straks begynner å lære mitt tredje instrument. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi hva skal du lære nå? Endret 3. april 2011 av Glimti Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Glimti for å skrive lite. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Banner Dermus fordi jeg burde seriøst legge meg nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Dermuszdel for å ikke være original. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Banner Glimti fordi det er flott at Latias har hatt en strålende helg! Kan dessverre ikke si det samme om min, ettersom den har foregått i senga, utslått og elendig. Endret 3. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Glimti for å påstå noe sånt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Banner Vida fordi det var synd, du fortjener så mye bedre enn det der. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Banner Latias for å snakke om hva folk fortjener. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Banner Glimti fordi du har garantert gjort det samme mange ganger. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Banner Latias for å garantere, og fordi hjertelig takk for omtanken. Endret 3. april 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Banner Vida fordi det var da så lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå