After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi regner med at du håper på overnattning da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti fordi denne gangen tar du faktisk ikke feil. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi det skjer skjelden uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti for å gi meg notification igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi det ser ut til å snart koke over i Libya... Banner Glimti fordi ingenting, jeg har et kjedelig liv. Enn du? Offre og slakte et par geiter, ta noen flasker whiskey for meg selv, toturere noen måker, drikke en flaske sprit, leke jakt med en dobbel hagle, rope stygge ord til folk fra balkongen, rive opp alle blomstene i byens offentlige blomsterbed og sende dem i en norgespakke til bystyret samt sniffe litt pulver... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti fordi det har kokt lenge i Libya. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi da er det i ferd med å bli overkokt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti fordi det burde stemme ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti fordi det høres ut som du har en bra dag foran deg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Gypsy for å forsvare torturering av dyr. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi det gjør jeg ikke nei! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Gypsy for å være bestemt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti for å torturere fugler. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi så snart jeg har gjennomført statskuppet mitt og blitt den nye lederen av landet har Gypsy sagt ja til å bli dyrevernsminister så da vet jeg at jeg overlater alle dyrene i landet i gode hender. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti fordi fantasien er det ikke noe galt med i hvert fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias for å snakke om fantasi. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti for å gjøre det samme. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi nope. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Banner Glimti fordi du snakket om fantasi da du skrev at jeg snakket om fantasi. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Banner Latias fordi det ikke kvalifiserer til å snakke om det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå