After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg er sikker på at du klarer dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti fordi det er vanskelig å klare ting når dommeren ikke er nøytral. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Latias fordi man har jo et ankesystem iallefall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti fordi det er sjeldent at ankene blir godkjent. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Latias fro det er så utrolig snilt av eksen å sitte på epost å tlf nr når jeg ikke får sjekket skatten min pga han hjalp meg når jeg bodde der så jeg måtte få nytt å få vite a at han har hatt tilgang ti ldet i tre år det er jo veldig fint tusen takk så mye har jeg igjen for å prøve å få han ut av livet mitt! det kommer aldri til å gå han kommer til å prøve å kødde til livet mitt resten av det som er igjen av livet mitt venter bare på at han skal begynne å prøve å gjøre ennå mere. Ikke værst å være bli å fornøyd nesten en uke før en blir trøkka ned igjen koselig. Glad ja jøssenavn hele dan...... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg synes stadig jeg hører om saker som går opp til høyesterett. Banner Nesa_til_Nuffene fordi hvis det han gjør er ulovlig kan du anmelde ham. Endret 25. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti fordi Nesa har en dum eks. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Latias fordi "dum" bare er forordet. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti for anmelde han for hva da? For å snoke i skatten min? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi skrev du ikke nettopp selv at det han gjorde var ulovlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti fordi greier du ikke lese selv da? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti for jeg vet ikke om det er ulovlig,men det er trakkasering.. Å ja han kan ha kødda til skatten min å jeg sitter igjen med blemma som vanlig! Som med alt anna som med gjelda han prakka på meg! Han slipper unna. får se hva advokaten sier på tirsdag! men jeg trengte ikke detta her akkurat nå! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg er god til å lese, men gadd ikke å bla en side tilbake for å se nå ettersom jeg er innom noen andre tråder. Endret 25. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti for jeg kommer på senere må bare samle meg litt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Nesa fordi det er forståelig. Bare ta tiden du trenger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg skal vekk litt selv så snakkes og bannes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg skal møte Melis nå. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Latias for gi klem fra meg og kos dere masse Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi da er komfyren vasket og tørket over så da har jeg iallefall gjort noe nyttig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Banner Glimti for å ha gjort noe fornuftig i dag. Selv har jeg drukket kaffe og sett på bowlingkuler på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå