The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner stian for je kan sunnmørsdialekten oxo Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Joey fordi jeg vet ikke hvor sunnmøre er. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Stian for det er ved ålesund Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Joey fordi åja, i Ålesund! Jeg vet akkurat hva du snakker om! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner stian for om du vet hva nabo øyene til ålesund heter, så har jeg bodd på en øy som heter sula Der er det je har lært den dialekten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Stian fordi seriøst? Visste du ikke det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner latias for stian, er du god til å lage introer? Trenger en som jeg liker til youtube'n min Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi hvis jeg har vært der så husker jeg plassen godt, men ikke stedsnavnene. Jeg er ikke så opptatt av stedsnavn! Banner Joey fordi hvilken intro? Endret 21. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 banner stian for jeg mener selve starten på en youtube film. Altså en god intro.. Har ikke helt fått det til jeg.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Joey fordi jeg har redigert en del videoer, men vet ikke om jeg hadde klart å laget en interessant intro. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner stian for jeg liker ikke min helt.. er lite kommentarer til prosjektet mitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Joey for å ikke være glad. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Joey fordi, det er pga. du ikke når ut til folk. Folk må vite om det. Finn en måte å spre det sakte men sikkert ut til folk. Markedsføring. Nå må jeg gå. Har sittet å ventet på at skyene skal bli tomme for regn, men ser ut til at det ikke er mulig... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Stian fordi regn??? Det er jo årets deiligste dag i dag! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Latias fordi hvis det ikke slutter å regne her så er jeg redd hele byen blir rammet av flomkatastrofe! Men hade, bannes senere! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hjelp! Trippel-trippel-dobbel-post! Se i spoileren! Banner Latias fordi hvis det ikke slutter å regne her så er jeg redd hele byen blir rammet av flomkatastrofe! Men hade, bannes senere! Banner Latias fordi hvis det ikke slutter å regne her så er jeg redd hele byen blir rammet av flomkatastrofe! Men hade, bannes senere! Banner Latias fordi hvis det ikke slutter å regne her så er jeg redd hele byen blir rammet av flomkatastrofe! Men hade, bannes senere! Banner Latias fordi hvis det ikke slutter å regne her så er jeg redd hele byen blir rammet av flomkatastrofe! Men hade, bannes senere! Banner Latias fordi hvis det ikke slutter å regne her så er jeg redd hele byen blir rammet av flomkatastrofe! Men hade, bannes senere! Banner Latias fordi hvis det ikke slutter å regne her så er jeg redd hele byen blir rammet av flomkatastrofe! Men hade, bannes senere! Endret 21. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner stian for å spamme oss ned med tekst og så forlate oss.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Joey fordi det var skumle greier! Har litt problemer med nettet her! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Banner stian for jeg trenger hjelp til å lage en ordentlig yt intro.. Thebluelie.. Den som jeg la ut er DÅRLIG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Banner Stian for å legge skylda på nette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå