After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi er det barnet som kaller deg det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti for å ville vite. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Banner Glimti for nei,det er alle andre som kaller meg for det,fordi jeg vist er en fighter. Men di glemmer at jeg faktisk er meg selv også. Michael kaller meg for eller sier til meg at jeg er "Vakringen hans" Endret 9. mars 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa fordi du er en god fighter. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Latias fordi det var et underlig navn for et barn å bruke på mammaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti fordi det er jo bare bra at sønnen liker moren sin... 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti for nei egentlig ikke når jeg sier Vakringen min til han å gir han nuss å klem. Så gjør han det samme tilbake Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi da blir det mer forståelig. Endret 9. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti fordi det var like forståelig i stad også. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Latias fordi vil ikke si det. Har aldri hørt barn bruke slike kallenavn på foreldre. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Latias for jeg sier det til han fordi han aldri skal tenke noe anna enn at han er vakker. Men at han synes det samme om meg gjør det bare finere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Banner Glimti fordi da har du ikke møtt så mange barn. Banner Nesa fordi det er bra. Du har en god sønn. Endret 9. mars 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner LAtias for han spør meg til og med om jeg er lykkelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa fordi han virker som en fantastisk sønn. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi fint at dere har et godt forhold. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti for tante å onkelen min sier at han å jeg er harmoniske og sammensveisa. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene' fordi det høres jo sånn ut. Banner Glimti fordi da har du ikke møtt så mange barn. Jepp, ganske mange. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti fordi du kan umulig ha møtt mange barn hvis du ikke har hørt noen si noe vakkert om moren. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Banner Latias for nå drar jeg å henter den lille søte propellen min Bannes vel snart Endret 9. mars 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi det har jeg, men ikke som kallenavn. Banner Nesa_til_Nuffene fordi snakkes og bannes. Endret 9. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå