After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Runar fordi tiden går bare forter og fortere så om jeg kunne skulle jeg gjerne ha satt ned tempoet på den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg er helt enig, og jeg blir trist av å tenke på det. Alle årene som har gått så fort å aldri kommer tilbake. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Gypsy fordi dere fikk meg til å sjekke hva klokka var god natt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner GreenRay fordi jeg blir oppe en stund til, men natta... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner meg selv fordi det ikke finnes aktivitet her. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner glimti for god morgen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi jeg begynner å bli litt smålei så min storaktivitetstid i denne tråden er over for nå. Endret 9. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner glimti for jeg er ikke aktiv i denne tråden så mye lenger.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg har begynt å gå litt lei selv. Sannsyneligvis går Latias over på antall innlegg i dag, hvilket forøvrig er akkurat det samme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti for å tro det handler om å ha flest innlegg... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Latias for å ikke lese hva jeg skriver. Skrev jo at det var akkurat det samme. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner GLimti for god morgen. og skal du forlate meg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti fordi du trengte ikke å skrive det om du ikke bryr deg om det. Banner Nesa fordi du har fortsatt meg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Latias fordi jeg synes bare det er morro å nevne sånt for å se senere på kvelden om det har slått til. Men nei, det betyr ingen ting. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti for hvorfor i huleste skal alle jeg blir glad i forlate meg!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa fordi er du ikke glad i meg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg blir fortsatt her, men ikke så mye som hittil. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Glimti for da er dedt greit Å Latias jo jeg er veldig glad i deg også Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi nå snør det litt ute. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Banner Nesa fordi jeg er glad i deg jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå