Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi det er ikke uvanlig, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Gypsy fordi det er ikke særlig vanlig heller. I hvert fall ikke her i byen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi nå regner det igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi det har ikke kommet noe nedbør her på noen dager. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi det regnet her før i dag. Jeg savner snøen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi regn er en selvfølge her i Oljehovedstaden. Banner Gypsy fordi det er ikke særlig vanlig heller. I hvert fall ikke her i byen. Jo, det er det faktisk. Litt for mye press, dunking eller bevegelse mot et rør feks. så det begynner å lekke fra det og dermed kan det være gjort. Var det som skjedde her, men jeg tørket opp under vasken, men da var det alt rent vann inn under vasken og det oppdager man ikke før gulvet begynner å bule og lekkasjen er et faktum. Endret 8. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for å være uheldig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi man lærer iallefall av det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi har du ringt vaktmesteren? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi dette er en forsikringssak så vaktmesteren har null med det å gjøre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi han kunne ha fikset det for deg da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi det må legges ny parkett her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi var det virkelig så ille? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi jepp. I morgen skal de rive opp akkurat der lekkasjen var og la det stå og tørke en ukes tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi har du noe kjæledyr? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi nei, men jeg skal få en edderkopp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg ville ikke kalt edderkopp for kjæledyr. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 banner latias for jeg er innom en tur Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi de er jo dødskule! Banner Crazyjoey fordi morro å se deg igjen. Endret 8. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 banner glimti for jeg har vært borte idag og har hatt besøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå