Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for ny side. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi denne tråden har vokst vel mye siden 1. desember i fjor. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for jeg har ingen arm å sove på eller ligge i så da sover jeg ike noe godt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg tror ikke på deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi The Barnacle skrev nettopp i forumkafeen så da kommer hun vel innom her og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for å forvente at folk skal komme innom her. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi det er ikke utenkelig da hun har begynt å komme tilbake i det siste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi det er ikke sånn at man besøker alle trådene i "mine innlegg" heller. Jeg har en god del tråder der, men er sjeldent innom alle. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi dette er en av trådene hun pleier å være innom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg har godt over tusen innlegg i DNFK, men jeg er sjeldent innom der likevel. Selv om det kommer nye innlegg hele tiden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi den tråden har jeg aldri tenkt å bli aktiv i igjen. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi trist at du har det sånn hele tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi det ordner seg for Nesa! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi får da håpe det. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner LAtias for jeg skal prøve å sove litt kanskje det hjelper er værst når kvelden kommer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi håper det hjelper da. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner GLimti for jeg låner en liksom arm. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi god ide. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg skal møte Vida på torsdag om hun blir frisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå