AdNauseam Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Gypsy fordi det jeg også. Har vasket i flere timer, og er endelig ferdig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Stian for å ha brukt opp flere timer på vasking! Godt når man er ferdig iallefall. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Gypsy fordi hun også burde vaske Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner AyeAye fordi dette blir min siste bann for i natt Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Banner Nesa fordi grunnen til at jeg har brukt flere timer på vaskingen er at det har vært oversvømmelse på badet (ja, asj ) og jeg har da vasket 2 ganger grundig med klor og en gang med jif greier. I tillegg har jeg vasket gangen og kjøkkenet like grundig fordi rørleggeren og diverse andre har gått inn og ut av badet med sko. Nå får jeg håpe det er godt nok og at det er heeelt rent! Klor får bort kloakk og dreper alle bakterier, sant? Håper det er godt nok. Endret 7. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Stian fordi jeg også vasket, da var det mitt eget spy Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner AyeAye fordi asj. Men har jeg vasket godt nok tror du? Har brukt mye klor. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Stian for det meste havnet på t-skjorten som tåler 95 graders vask, jeg bare tørket det opp med en håndduk. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Stian fort atte jeg visste hva du hadde gjort og detta var siste bann Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg nettopp har begynt på maten. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Glimti for atte jeg egentlig skulle sove da men ingen som legger meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Banner Nesa_til_Nuffene for å ikke kunne legge seg uten hjelp. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner Glimiti for å ikke komme å bre dynen over meg Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner AyeAye for at han gjør ikke det med deg.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner Nesa_til_Nuffene fordi en av trådene mine er blitt gjenopplivet. 1 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner Glimiti fordi han kan synge natta sang for meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner AyeAye fordi GLEM DET! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner Glimiti fordi jeg blir trist :cry: :cry: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner AyeAye for å grine. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Banner Glimti for atte dette er min siste nattbann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå