Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for å være oppmerksom på det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Gypsy fordi jeg får med meg det meste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for å skryte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias for å bli misunnelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Gypsy fordi Latias rett og slett ikke klarer å la være å komme med slike drittkomentarer fra tid til annen... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for å være slem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg er best. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Banner Latias for å skryte... Ser du nå hvor tåpelige kommentarene dine er? Endret 8. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg er i hvert fall ikke hårsår. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias for å lugge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti for å skryte Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Tsjuden fordi du bryter en regel i tråden ved å drive på sånn og fortsetter du kan det blir rapportert og jeg vil helst unngå at denne tråden også blir stengt akkurat som de forrige. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Tsjuden fordi enig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi nå må vi ikke skremme Tsjuden vekk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Gypsy fordi jeg støtter deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi hvordan skal det gå med denne tråden egentlig? Banner Glimti fordi jeg er i hvert fall ikke hårsår. Ikke noe mindre enn noen andre tydeligvis... Men nå skal jeg forklare deg den typen småerting som du bedriver innimellom og som er et brudd på reglene i tråden og som moderatoren jeg tok det opp med anbefalte meg å heretter rapportere: Hvis jeg banner for at noen bruker en smiley som gliser kommer du automatisk og banner for å være sur. Dropp det heretter og finn på noe annet! Om jeg skriver at jeg huske reller noterer meg mye som en bannegrunn kommer du med at det er skryting! DRopp det heretter og finn på noe annet! Det er faktisk du som ikke klarer å holde en høflig tone nå om dagen! Hvorfor er det så vanskelig for deg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi det blåser som bare det nå! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi jeg har ikke vært ute i dag så vet ikke åssen det er her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg har vært ute til tross for blodet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Banner Latias fordi å blø etter en trukket tann er da ikke den største hindringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå