Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Joey fordi jeg er enig med Gypsy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner crazy fordi jeg likte heller ikke ph før, men nå begynner farmen, snakkes Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Gypsy for å se på Farmen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Gypsy fordi snakkes og bannes ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi Farmen er ikke så ille det heller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi jeg har aldri sett på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi det er ikke så bra, men en grei oppvarming til Paradise Hotel. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi da sitter dere vel i rosa klær og lakker neglene mens dere ser på da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi det er gøy å lakke neglene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias for å tydeligvis være en temmelig jentete jente... Banner Glimti for å ikke kose. Det finnes langt, langt bedre måter å kose seg på enn foran tv. Selvsagt er det kos å sitte å se på film en sen kveld enten alene og nyte stunden eller emd en kamerat eller med en nærmere i armkroken og du stryker litt på, men tv er ikke det eneste stedet du kan kose deg. Å sitte for seg selv med en kopp te enten tidelig på morgnen eller sent på kvelden eller midt på natten for den saks skyld og bare la tankene vandre fritt, den samme med en kopp kakao, når man går en tur i forskjellig vær enten alene eller sammen med andre, når man ligger småtrøtt i sengen og lar tankene vandre og merker at man holder på å gli inn i drømmeland, følelsen man får av å sappe av etter å ha trent og vet at du kan slappe av med god samvittighet, på en fest eller på byen med gode venner, en kveld på byen alene, når du sitter med en jente liggende over fanget ditt og spanker henne samt når du er ferdig og hun blir liggende der en stund, når du leser en god bok, når du blar i album osv... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti for å være filosofisk. Jeg er vel ikke noe mer jentete enn andre jenter. Ikke mange andre jenter som liker fotball egentlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi å liste opp litt saker man liker/elsker/digger ikke er å være filosofisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi nja, tenkte litt mer på tingene du drev med. Siden du liker å la tankene vandre fritt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi tankene må få vandre fritt en gang innimellom. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias for jeg trenger noeng sterke armer og kos Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Nesa fordi jeg kan tilby deg det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi det var en herlig liste Glimti kom med, også flettet han inn spanking også. :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Gypsy fordi fint at du likte listen og deler noen interesser da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Gypsy fordi det var en rar start på Farmen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi diskusjonen om Libya går unna om dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå