After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias forid den slags er ikke alltid så lett desverre. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner GLimti for jeg vet ikke,men jeg akter ikke gå rundt sånn her så mye lenger så nå får det bare gå over før det blir nok. Jeg klarer å fikse ALT som skjer men detta nei det skal en ikke få orden på... irriterende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner Nesa fordi. Endret 7. mars 2011 av Latias Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi vi får prøve å snakke om noe hyggelig nå så kansje det hjelper litt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi snart begynner jeg å gå hjem. Jeg har bestilt varer til 6 personer nå! Banner Glimti fordi PARADISE HOTEL starter i kveld! Banner Latias fordi det er vel første gang vi er uenige i kveld. Jeg hater Paradise Hotel, har ikke sett det utenom noen minutter samt at det er mye i media. Synes folkene er teite... Virker som noen tullinger... Teit program. Endret 7. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti for å ville skifte tema. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi han vil ofte det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Stian fordi skal du ha fest i kveld? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner latias og StianAarskaug (S10QaN) fordi vil dere virkelig snakke om ting som bare er triste? Endret 7. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Stian for å ikke se på paradis hotel. 4 min til farmen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Gypsy fordi PH er en herlig serie. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Gypsy for å kose seg foran tv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti for å ikke kose. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 banner gypsy for jeg er snart ferdig med siste delen av oppgaven min ]Banner Latias fordi det er vel første gang vi er uenige i kveld. Jeg hater Paradise Hotel, har ikke sett det utenom noen minutter samt at det er mye i media. Synes folkene er teite... Virker som noen tullinger... Teit program. Enig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Joey fordi PH er gøy. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi skriv heller HP så snakker vi om Harry Potter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Crazy fordi det er teit og hate et program man ikke har sett på. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg har det en smule travelt, vi bannes! [EDIT] Gypsy, du må være enig i at folkene er teite... Endret 7. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 banner stian for gypsy, jeg har sett det før, likte det ikke.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg ser skjelden eller aldri på tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå