After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi det er slik italiensk pizza stekes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi den må ikke stekes på den måten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi hvis du skal ha den ekte, italienske varrianten så jo. Banner Glimti fordi det er ikke sikkert. Jo, så absolutt. Jeg vet hvor jeg tok det fra. Og anbefaler deg å se litt nærmere på bildet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi du kan ikke være sikker uten å ha vært på stedet selv. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 banner dere for nå har jeg fått vifta på plass Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner fsx for å reklamere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi foretrekker du amerikansk eller italiensk pizza? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg vil ikke ha en ekte italiensk huleboerpizza. Kan stekes i vanlig ovn for min del. Dessuten har italieske pizzaer alt for tynn bunn, liker den tykk. [EDIT] Amerikansk har vel tykk bunn, så tror jeg liker den best. Men lager forøvrig Norsk hjemmelaget moderne pizza jeg. Endret 7. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Stian fordi jeg foretrekker hjemmelaget, Glimti. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg foretrekker amerikansk pizza, men italiensk er nydelig det og. Endret 7. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg foretrekker å lage maten selv. Matlaging er gøy. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner Glimti fordi nå har vi mange ting å ha poller om! Kanel i svingenge, Kanelsnurr, Skillingsbolle osv... Kebab eller babbe... Italiensk, Amerikansk, Norks hjemmelaget eller Grandis... [EDIT] Banner Latias fordi enig! Endret 7. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Stian fordi norsk hjemmelaget uten tvil. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias for å ha god smak! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Stian fordi takk det samme. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi jeg begynner å bli sulten av dette og skal til byen for å ta min nesten daglige burger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi du må prøve å lage maten selv også en gang i blant. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 banner glimti for det svir på tunga mens jeg drikker burn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner fsx fordi det ligger i navnet da... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi burn er ikke noen særlig god energidrikk. Banner Glimti fordi jeg foretrekker å lage maten selv. Matlaging er gøy. Synes det er gøy hvis du lager sammen med noen ja, men ikke hvis du gjør det alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå