After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi Latias kom med en elendig bannegrunn da det var hun som startet den første avstemningen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 banner latias for det er ille! en galaxy tab er jo ikke store saken, og jeg har like stor skjerm på minipc'n min. Og jeg bruker den dritten til å skrive på hvær dag.. kan tenke meg at du haded blitt sliten etter å skrive 7-8 sider om dagen med en 7" skjerm... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Joey fordi 7" er ikke mye nei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias for å ikke kunne munnkose med dama pga. en trukket tann. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 banner glimti for latias, hadde du blitt gal om det hadde vært den eneste pc'n du hadde? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi det har sluttet og blø og jeg føler nesten ingenting nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi jeg har trukket noen tenner selv og du blør aldri lenge eller kjenner noe. Problemet er å slutte å kjenne etter med tungen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi det var snakk om en visdomstann som ikke var synlig engang. De måtte kutte i tannkjøttet før de i det hele tatt kom fram til den. Og det er btw umulig å kjenne den med tunga, tunga mi rekker ikke så langt bak... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi bannetråden er blitt en mattråd! Mat, mat, mat, mat! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Stian fordi mat er godt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi det kommer helt ann på hva slags mat! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi Oslo-kebab er noe av det beste. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi selvsagt, men som regel er mat fantastisk godt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi kebab generelt er dritt! Endret 7. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi da har du ikke prøvd Oslo-kebaben. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi jepp. Sist jeg var i Oslo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi da gikk du sikkert til den dårligste kebabsjappa i hele byen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi det finnes mange kebab-varianter. Norske typer også. Skal vedde på at jeg skulle ha klart å funnet noe Glimti liker! Babbe! (Babbe=Kebab) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Latias fordi du får tro hva du vil. Men vi har jo tideligere sagt oss enige i at det er bra at folk har forskjellige meninger uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Banner Glimti fordi Stian har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå