After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner SnittLeif fordi sant nok, de gir ikke stor effekt. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi problemet mitt et att jeg bare blir liggende i senga å tenke på alt og ingenting, etter en stund blir jeg lei også setter jeg meg på diskusjon.no Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner GreenRay fordi tankene har lett for å flyte når du ikke får sove ja. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner GreenRay fordi jeg elsker den følelsen når du merker at du begynner å bli søvnig... Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi det hadde vært godt med en slik følelse nå ja Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner GreenRay for å ha lyst til å besøke Drømmeland... Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg tror jeg lander der ca kl 2-3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner GreenRay for å ikke være sikker på landingstiden. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi det er ikke alltid flyet med Ole Lukkøye ombord er i rute Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner GreenRay fordi forsinkelse er kjedelig. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner GreenRay fordi sovetabletter er uaktuelt for meg. Liker ikke tabletter. Det ødelegger "interne menneskekomponenter". Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi det er derfor du burde prøve melatonin da det er helt naturlig. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg er fortsatt skeptisk. Marijuana og andre gresstyper er vel også naturlige, men fortsatt ikke bra. Ikke det at jeg sammenligner det med marijuana. Men at det sikkert har sideeffekter. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian fordi jeg holder meg også unna sovepilller. Det eneste naturlige jeg har prøvd og som funket var en dag på slalom var trøtt og sliten da jeg kom hjem og sovnet faktisk med en gang (dette var lørdagsnatta) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi melatonin er et stoff du har i kroppen som gjør deg søvnig. Så det eneste disse tablettene gjør er at du får i deg mer melatonin. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Glimti fordi det høres ikke så dårlig ut alikevel. Hvor finner jeg dette melatonin-greiene? Da kan jeg jo tvinge meg i søvn. Endret 6. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi jeg er usikker på om det selges i Norge. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian for apoteket har det sikkert? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi hvor får du tak i det? Batteriet på musikkspilleren min er flatt, og de andre ekstrabatteriene er også flate. Jeg får ikke ladet den før jeg kommer i leiligheten, så jeg må sitte på bussen i en time uten musikk i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå