Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for å ikke ha hørt om bifile folk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Latias fordi selvsagt har jeg hørt om det, men du har mer eller mindre omtalt deg selv som lesbe hittil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi det er faktisk ganske mye dere ikke vet om meg. Går ikke rundt og røper alt heller. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Latias fordi du godt kan fortelle hvis du har veldig lyst. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 banner latis fordi hvor mange veit du er intetkjønn? alle veit det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner fsx fordi Dermus oppfordrer til å skrive. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg lurer på å se på film. Endret 6. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 banner latis for si din største hemmelighet her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for å ikke vite. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner fsx fordi jeg bare tuller, Latias. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Latias fordi det er ikke allktid så enkelt å vite hva man har lyst til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for å slite med og velge. banner latis for si din største hemmelighet her At jeg er jente. Har holdt det hemmelig her inne i 2,5 år. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi det er ski på TV. banner fsx og stian for at jeg har ikke peiling på oc av gpu, hva med en guide over pm stian? Tja, kanskje det. Du kan heller prøve selv og oppdatere meg på eventuelle problemer. hva slags tempratur skal jeg holde meg under? 70 grader? GPU-en bør være under 100, mens CPU-en bør være under 70 som Joey sa. Core clock 643mhz er det bra? tja skjermdriveren crasha da jeg clocka over men kan ikke stille volten Banner dere fordi skjermkortet er under 60 grader Tror ikke du skal ha noe problem med temperaturene på den. Prøv å endre dette i instillinger! Har du merket av dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian for å sitere mange og skrive langt. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian for heihei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) for å slenge med en masse i innlegget sitt. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi hei, Nesa! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Dermuszdel for hallo Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) banner glimti for jeg får ikke til oc i after burner! irriterer meg.. hei nesa Endret 6. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Dermuzsdel fordi jeg skal handle fra sofaen nå. Banner Latias fordi hvor lenge skal den dumme avstemningen være her? Hahah! Banner Glimti fordi den er ikke dum! Enig, den er ikke dum! Synes den kan være der til i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå