The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 banner gypsy for jeg orker ikke å bruke opp 90 min på å se på en kamp... da går jeg heller ut å finner på noe i 90 min.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg har overklokket GPU-en på laptopen fra 600/700 MHz til 765/833 MHz! Banner Crazyjoey fordi Latias ikke må skremme meg sånn. Jeg også ble skremt. banner dere fordi Hva kan jeg overclocce? kan hvartfall prøve CPU er overclocca rett under crash pungtet Som Joey sier, CPU og GPU. Vær veldig forsiktig med å øke spenningen! Gjør det i små steg! Når det gjelder GPU så kan du nok øke spenningen via Afterburner (fantastisk program). GPU: Begynn å øke frekvensene på kjernen, shader og minne. Deretter foretar du en stabilitetstest, samt sjekker temperaturene. Nærmer de seg 100C, så bør du sette opp viftehastigheten eller klokke ned igjen. Det pleier sjeldent å være noe problem. Når det begynner å bli ustabilt, så øker du spenningen litt, og dermed kan du klokke mer. Men du må være forsiktig, ikke øk så mye. CPU er det samme egentlig, bare at du gjør dette i BIOS. Du har vel overklokket denne fra før? Endret 6. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian for å skrive altfor langt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Latias for å skremme bannevennene sine! Endret 6. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian fordi neida, gjør ikke det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Latias fordi jeg bare har fem sider igjen i prosjektet! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Dermuzsdel fordi 5 sider av hva? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian fordi jeg skriver på et prosjekt. Har skrevet 10 av 15 sider. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Joey fordi jeg har overklokket GPU-en på laptopen fra 600/700 MHz til 765/833 MHz! Banner Crazyjoey fordi Latias ikke må skremme meg sånn. Jeg også ble skremt. banner dere fordi Hva kan jeg overclocce? kan hvartfall prøve CPU er overclocca rett under crash pungtet Som Joey sier, CPU og GPU. Vær veldig forsiktig med å øke spenningen! Gjør det i små steg! Når det gjelder GPU så kan du nok øke spenningen via Afterburner (fantastisk program). GPU: Begynn å øke frekvensene på kjernen, shader og minne. Deretter foretar du en stabilitetstest, samt sjekker temperaturene. Nærmer de seg 100C, så bør du sette opp viftehastigheten eller klokke ned igjen. Det pleier sjeldent å være noe problem. Når det begynner å bli ustabilt, så øker du spenningen litt, og dermed kan du klokke mer. Men du må være forsiktig, ikke øk så mye. CPU er det samme egentlig, bare at du gjør dette i BIOS. Du har vel overklokket denne fra før? Ja bedre at dere sender PM til meg om sånt, er ikke så mye i banne tråden Banner latis for jeg skal dusje snart Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner fsx for å banne for sent. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 banner fsx og stian for at jeg har ikke peiling på oc av gpu, hva med en guide over pm stian? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 hva slags tempratur skal jeg holde meg under? 70 grader? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 banner fsx for å ikke banne.. Gpu kan godt gå opp i 70 grader.. hold deg under 100 grader på gpu, og cpu helst under 70 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi det bare er en uke til jeg får vinterferie! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Core clock 643mhz er det bra? tja skjermdriveren crasha da jeg clocka over men kan ikke stille volten Banner dere fordi skjermkortet er under 60 grader Endret 6. mars 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 banner fsx for jeg har ikke så my greie på gpu oc, men husk å bann folk i denne tråden da.. er ingen supporttråd! dermuszdel, ferien min slutter idag.. skole imorgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner fsx for å snakke et språk jeg ikke forstår. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey for å ha siste kveld av ferien. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg gleder meg til ferien. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Dermuszdel fordi det gjør man alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå