After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi det er det at det er plagsomt. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian for at ikke bli fornærma nå men når dere begynner med detta datasnakke da banneri kke jeg for jeg skjønner ikke så veldig mye av hva dere skriver om klemmer resten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi det ikke er sikkert at det varer. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi idag er det sånn fastelavensgreier. Banner Stian for at ikke bli fornærma nå men når dere begynner med detta datasnakke da banneri kke jeg for jeg skjønner ikke så veldig mye av hva dere skriver om klemmer resten Banner Nesa fordi du kan jo bare banne om andre ting, vi svarer vi. Selv om vi har et lite sidetema. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi den tradisjonen ikke interesserer meg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner stian for jeg finner absolutt ingen steder de selger alu plater Banner Stian for at ikke bli fornærma nå men når dere begynner med detta datasnakke da banneri kke jeg for jeg skjønner ikke så veldig mye av hva dere skriver om klemmer resten Dere kan jo banne om noe annet dere da.. Bann om hva dere vil, blir en liten teknisk diskusjon mellom oss hele tiden.. klem tilbake Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner dere fordi Hva kan jeg overclocce? kan hvartfall prøve CPU er overclocca rett under crash pungtet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner fsx v1.1 fordi jeg stikker igjen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner glimti for fsx, du kan overklokke skjermkort med msi afterburner, cpu klokker du i bios, og om den krasjer om du klokker mer så kan du jo prøve å stille volten litt opp Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Joey fordi det du skrev var gresk for meg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner barnacle for da kan du banne om noe annet.. Vi banner med teknisk hjelp i vi.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner glimti for fsx, du kan overklokke skjermkort med msi afterburner, cpu klokker du i bios, og om den krasjer om du klokker mer så kan du jo prøve å stille volten litt opp Banner crazy for volten står på auto takk for tipset Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner fsx for når overklokken failer første gangen sp stiller du opp litt på volten Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner fsx for når overklokken failer første gangen sp stiller du opp litt på volten åssen volt? finnes mange volter Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner fsx for du stiller cpu volten litt opp med litt mener jeg 0,2-3, ikke sånn 1-2V opp, da dreper du nesten cpu.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner fsx for du stiller cpu volten litt opp med litt mener jeg 0,2-3, ikke sånn 1-2V opp, da dreper du nesten cpu.. banner deg for hva mener du? skal jeg ikke stille 1.1v voltene? dem står foresten på auto Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 EDIT: banet du menner 0.1v 0.2v 0.3v 0.4v ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner fsx v1.1 fordi jeg er innom et øyeblikk, men bare et øyeblikk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner glimti for ja, fsx Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi da var jeg innom et øyeblikk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå