After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi det er morsomt å se hva slags diskusjon man kan få ut av et tulleemne. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian for jeg er så forbanna tgrøtt men jeg tørr ikke sove! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner "dere" fordi tenkte og overclocce ramen? blir det bedre? trenger ram til et spill som trenger 4gb ram, hvartfall så jeg får litt mere mb? blir det bedre da? har 3gb ram Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi hvorfor ikke? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner glimti for fsx, det eneste du gjør om du klokker ramen er at den blir raskere.. du får ikke mere mb nei.. du øker frekvensen.. nesa, det hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for at etter at politiet var her omtren hele fredagskvelden har jeg fått helt skjelven av å sove fordi min største skrekk kom til virkelighet som er at jeg har vært redd for hver dag i to år at noen skal stå utenfor vinduet mitt å sjekke hva jeg gjør i min egen hjem å det GJORDE DI! så nei jeg tørr ikke sove ordentlig! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi det er trist å ikke kunne hjelpe her man sitter. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for det går nok over en gang,men veti kke når. Ser ikke ut under øynene å har hatt konstant vondt i hode siden fredag å skvetter av ingenting å jeg er ingen jente som er lettskremt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner nesa for det høres slettes ikke bra ut Får håpe det går over så raskt som mulig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi håper det bedrer seg snart. Du burde kansje be noen komme over. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for jeg har ingen som kan komme over. Skrolla som detta handla om er hjemme hos seg selv for å slappe av,skal hente gutungen snart kvart over fem å reiser vi til tante så legger guttungen seg når vi kommer hjem å jeg ¨å natta blir alene igjen så jeg har desverre ingen til å være her. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi det var synd. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for jeg har blitt farlig sterk fordi jeg må takle alt som skjer helt helt alene,så det går vel over detta også. Men ja jeg ksulle ønske det var noen her jeg virkelig kunne gråte hos for jeg får ikke til å gråte. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg skal overføre penger med nettbanken nå. Banner "dere" fordi tenkte og overclocce ramen? blir det bedre? trenger ram til et spill som trenger 4gb ram, hvartfall så jeg får litt mere mb? blir det bedre da? har 3gb ram Du kan ikke overklokke modulene slik at du får høyere lagringskapasitet! Det du gjør når du overklokker er å endre frekvensen som modulene kjører på. Hvis du ikke vet hva du gjør, så ikke gjør noe. Du kan fort ende opp med et ødelagt system. Men hvis du vet hvordan, så kan du få bedre ytelse ved å overklokke RAM. Skulle ha visst spesifikasjoner på systemet ditt. Det skal gå fint med 3GB RAM isteden for 4GB. Om du ikke får optimal FPS, så kan du prøve å overklokke CPU eller GPU. HDD kan også være årsaken til lav FPS, eller hakking (spesielt på laptoper). Jeg byttet harddisk i laptopen for litt siden og all "lagging" ble borte. Før hakket det sinnsykt, men nå er det helt "smooth". Det er vanskeligere å overklokke laptop, men går an. I tillegg må du passe på temperaturer og det er tilstrekkelig med kjøling. [EDIT] Som jeg ser på spesifikasjonene dine (på profilen din), så vil jeg tro at du kan tjene på å overklokke både prosessor og skjermkort. Harddisken er grei, men hadde kanskje hatt bruk for diskdefragmentering. Her er Disktrix UltimateDefrag (2008-versjonen er gratis, den bruker jeg. Egentlig mye av det samme som den nye) den aller beste, uten tvil. Det er den eneste defraggeren i verden som kan optimalisere filplasseringer. Du kan velge at den skal defragmentere Winsows-mappen samt programfilene til spillene dine. Endret 6. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner dere fordi jeg har valgt ram minne til 699kr men mangler et kjempebra skjermkort til den beste prisen men alt må være under 2 tusen kr? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg skal overføre penger med nettbanken nå. Banner "dere" fordi tenkte og overclocce ramen? blir det bedre? trenger ram til et spill som trenger 4gb ram, hvartfall så jeg får litt mere mb? blir det bedre da? har 3gb ram Du kan ikke overklokke modulene slik at du får høyere lagringskapasitet! Det du gjør når du overklokker er å endre frekvensen som modulene kjører på. Hvis du ikke vet hva du gjør, så ikke gjør noe. Du kan fort ende opp med et ødelagt system. Men hvis du vet hvordan, så kan du få bedre ytelse ved å overklokke RAM. Skulle ha visst spesifikasjoner på systemet ditt. Det skal gå fint med 3GB RAM isteden for 4GB. Om du ikke får optimal FPS, så kan du prøve å overklokke CPU eller GPU. HDD kan også være årsaken til lav FPS, eller hakking (spesielt på laptoper). Jeg byttet harddisk i laptopen for litt siden og all "lagging" ble borte. Før hakket det sinnsykt, men nå er det helt "smooth". Det er vanskeligere å overklokke laptop, men går an. I tillegg må du passe på temperaturer og det er tilstrekkelig med kjøling. [EDIT] Som jeg ser på spesifikasjonene dine (på profilen din), så vil jeg tro at du kan tjene på å overklokke både prosessor og skjermkort. Harddisken er grei, men hadde kanskje hatt bruk for diskdefragmentering. Her er Disktrix UltimateDefrag (2008-versjonen er gratis, den bruker jeg. Egentlig mye av det samme som den nye) den aller beste, uten tvil. Det er den eneste defraggeren i verden som kan optimalisere filplasseringer. Du kan velge at den skal defragmentere Winsows-mappen samt programfilene til spillene dine. banner deg. For når jeg starter spillet så "svarer ikke" det er helt hvitt vær eneste gang Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner FSX v. 1.1 fordi her ville jeg gått for GTX 460. Det er kjempebillig, og har god ytelse. Er kanskje det kortet du får mest for pengene for. [EDIT] Hvilket spill er det? Endret 6. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) for å være skyld i at det ble mye tekst innleggene nå. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for å være redd for mye tekst i bannetråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå