After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi det kommer ann på hva slags prosjekter det er. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner glimti for jeg synes casemods prosjekter og elektronikk prosjekter er gøy i det Siste elektronikkprosjektet mitt, lagde jeg en lommelykt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg skal ta en liten pause snart. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg skal ut å spise snart. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Dermuszdel fordi jeg har åpnet en øl. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Glimti for hallo. OG en liten liten oppklarelse her! Her oppe hvor jeg bor får du ikke det du ber om hvis du ikke sier skoleBRØD! sånn er det bare dere sier skolebolle vi sier skolebrød lev med det Endret 6. mars 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene for å ta opp igjen temaet. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for jeg sa bare min egen mening! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner nesa for det er lov å si den restemte akkurat, ble lei av å være nøytral.. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey for du sier hvertfall Hei til meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi nøytralitet har noe for seg. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa for å være like forvirret som Gypsy og for å tro at skolebolle er et brød... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner STian for jeg er vokst opp med det å for meg er det sånn! Men når en ikke kan slå seg til ro med at noen sier skolebrød å andre sier skolebolle da er det jo di som tror at det er feil som er trangsynte! Endret 6. mars 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi hvordan har helgen din vært vennen? Endret 6. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for æærlig sakt så har min helg vært helt jævlig å psykisk jævlig. takk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 banner stian for at jeg har sakt det før, og sier det igjen, det betyr det samme.. nesa: er det ingen som sier hei til deg? hei Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg uansett tar hvetestang istedefor skolebolle da man kan dele den opp og selv velge hvor stort stykke man vil ha. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for jeg håper aldri jeg får en sånn helg igjenn! Endte med at jeg har sovet 4 timer natt til lørdag å natt til søndag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg har opprettet en ny tråd om å redde livet til nyfødte babyer. Banner Glimti for æærlig sakt så har min helg vært helt jævlig å psykisk jævlig. takk Uffda, høres ikke bra ut. Håper du går en fin uke i vente da. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi noen tar visst dette veldig serriøst. Jeg er ikke trangsynt, og respekterer at andre sier andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå