After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi nope, hjemme hos noen. Banner Glimti for å ha rett for en gangs skyld Jeg har alltid rett! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian fordi skolebrød er best Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner T0rd for å skrive et meningsløst innlegg... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti for å ha rett to ganger i dag :o Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner The Barnacle fpor å dumme seg ut da jeg allti har rett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Stian for å ta feil Boller er runde, derfor er det skolebrød, fordi det er flatt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Gypsy fordi påstår du at brød er flate? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Stian fordi skolebrød er best Banner Gypsy fordi du tror vel ikke at jorden er flat også? Skoleboller er ikke flate med mindre du gjør den flat. [EDIT] Som glimti sier, brød er som regel lange og runde, ikke flate. Boller er som regel rundt og ikke lange. I tillegg bruker skolebolle omtrent samme oppskrift som hveteboller, som ikke er brød, men bolle! Definisjon av bolle: bolleII -n, -r 1 mykt, rundaktig bakverk Fra Wikipedia: En bolle er et bakverk lagd av hvetemel, sukker, gjær og melk. Endret 6. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi nei. Jeg har uansett rett. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Gypsy fordi du har ikke mer peiling på dette enn du har på burgere... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi nå gir jeg dere opp! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi hva sier hun om burgere? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner The Barnacle fordi hun sier at de ikke trenger ost. Endret 6. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner Glimti fordi burgere er best med ost! Tror Gypsy trenger matopplæring! Banner Glimti fordi nei. Jeg har uansett rett. Banner Gypsy for å påstå noe uten å argumentere for det. Vi har kommet med mange argumenter (se lenger opp)! Endret 6. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi la oss sende jentene i tråden ut på kjøkkenet for å lage skoleboller til oss. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg er mann i profilen min, slipper jeg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Barnacle fordi jeg kan lage skolebrød. Ikke skoleboller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Banner The Barnacle fordi nei, ikke om du egentlig er jente/kvinne. Banner Gypsy fordi du kan lage smørbrød og te til oss så vi får litt lunsh. Endret 6. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner Glimti fordi nå fikk jeg virkelig lyst på te og smørbrød! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) for å bli påvirket av et innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå