Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å være sint. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for jeg var ikke sint, jeg fikk et sint svar.. er nesten aldri innom det forumet uansett.. er et engelsk ett og.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å ikke like engelske forum. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å være glad! Banner Stian for å ha skrevet sin første PM. Banner Latias fordi jeg har 50 PM-er. Har skrevet mer enn en. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for jeg liker noen, men ikke alle.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi jeg liker norske best, og dette best. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner gypsy for jeg liker dette forumet delvis, liker alt utenom de useriøse svarene og alle som skal trolle og ikke minst personangrepene i en seriøs tråd.. Er mye på itpro.no, men de er nede fortiden Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg har fått et annet inntrykk av IT-Pro. Liker meg uansett best her. Jeg liker ikke uhyggelige personer. Endret 5. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg har 1325 samtaler på PM. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian for du liker vel ikke itpro? liker meg her, men er så mye useriøst i tråder der folk trenger hjelp synes jeg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å mene at vi er useriøse. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi hva?! Hvem er det du har snakket med? Du har jo vært aktiv i mange flere år enn meg også da. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) banner stian for latias, du er en av de snille og seriøse Endret 5. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg har nå ikke så mange erfaringer fra forum. Mitt første forum var dyrenett.no, hestemarked.no så ble det krangling der og snute.net ble opprettet i stedet, og har så vidt vært innom kvinneguiden og freakforum. Men er kun her jeg er aktiv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner gypsy for jeg er aktiv i 2 forumer, men det ene er nede nå gleder meg til det nye designet deres men jeg skal bli mindre aktiv i bannetråden Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å ikke si hvilke forum han er aktiv på Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Crazy fordi nesten alle har planer om å bli mindre aktiv her.Lurer på hva Glimti gjør nå. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner gypsy for jeg skal prøve å være litt aktiv her, men ikke så veldig.. greenray, har nevnt det, itpro er det ene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Gypsy fordi jeg hadde kuttet aktiviteten i denne tråden helt, hadde det ikke vært for at jenta mi jobber så mye i hverdagene. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg ikke giddet å lese gjennom alle sidene dere har bannet få mens jeg var borte Banner Latias fordi jenter tar mye av bannetiden, snakker av erfaring Endret 5. mars 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå