AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Banner Latias for å være skuffet! HTC Desire HD er bedre enn iPhone, faktisk! Endret 5. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg er da ikke skuffet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi det er bra. Desire HD er også bedre enn iPhone. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian, for latias, jeg har ingen htc.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi Latias må ha drømt det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian for å ikke like drømmere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian for han leste sikkert htpc feil.. htpc er en pc som erstatter en dvd spiller Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi det kan erstatte Blu-Ray-spiller også! HTPC står for Home Theatre PC, som er en hjemmekino-PC som brukes til å se film med. Og jo, jeg liker drømmere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian for å like meg. Jeg liker deg også. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian for skaff meg en overgang fra sata til sånn tilkobling som det er på laptop cd-roms så skal det bli bluray i den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å ville ha en overgang. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi fordi det optiske drevet i bærbare maskiner bruker mini-SATA. Kanskje de har sånn overgang på Dealextreme.com. Banner Latias fordi jeg liker deg også! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg har vert på Oppdal idag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner greenray, for stian, jeg får ikke bestilt derifra pga jeg ikke har paypal og er ikkenoe vits å lage når jeg ikke får overført penger dit Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Grønn fordi jeg syns temaet her i kveld er ufattelig kjedelig. Teknologi. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Banner GreenRay fordi jeg har ingen aning på hvor Oppedal er. Men må være oppe en plass. Banner Gypsy fordi det er delvis feil. Temaet er elektronikk og maskinvare. Endret 5. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg er enig med Gypsy! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi velg et tema da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg liker temaet kjærlighet. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian for da kan vi diskutere teamet vi diskuterer via pm da, siden de andre ikke liker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå