The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for at det er du hele tiden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi takk, det er du også. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for takker fint at noen synes det da.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi ingen årsak. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner hvem det er fordi jeg... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for jeg vet ikke.. (stian, comment answered ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å ikke vite. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for jeg laster ned mange drivere til htpc'n nå fra hovedmaskinen.. xp finner ikke drivere selv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi derfor burde du ha Vista! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latis for Vista suger like mye så du suger gutter Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias for å oppfordre til Vista når man har Vista SP4 (aka Windows 7)... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for det ville slukt hele maskinens minne på denne maskinen, og jeg HATER vista.. Windows 7 FTW! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi Vista. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for har du i det hele tatt prøvd xp og windwos 7? men uansett, LINUX FTW! (ubuntu er den jeg liker best sålangt) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi jeg hadde XP før. Windows 7 har jeg på den stasjonære som jeg sjeldent bruker. Liker Vista best. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi Vista fungerer (har SP2), men Vista SP4 (W7) er fortsatt mye bedre, og XP i sin tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg har aldri opplevd noen problemer med Vista i hvert fall. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian for jeg hater vista, det var det første som forsvant på min pc, og muttern sin maskin, den hadde vista, og den måtte jeg reinstallere hele tiden, nettop pga vista krasjet.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å være fordomsfull! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Banner Joey fordi Vista har noen sykdommer ja. Etter min mening så er ikke Vista "SP0" et verdig (ferdig) operativsystem. Og Windows 7 som de kaller det, burde være SP til Vista... Derav navnet Vista SP4. [EDIT] Banner Latias fordi hvis det skulle vært en fordom, så måtte han ha sagt det før han hadde prøvd det. Endret 5. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå