Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian for Skrolla blei trua med å legges inn ett sted,men ho stakk av i går morges hørte ikke fra ho før ved ett tiden da skulle ho til meg men ho kom aldri,så satt ho vel i bilen å kutta seg å sendte avskjedsbrev til mammaen sin,så sa ho til meg at ho kom også var mammaen ringt politie å dem kom på døra å bare gikk inn her i leiligheten min å satt her til ho kom og tok ho med seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Nesa fordi det var utrolig trist. Går det bra med henne nå? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias for jada ho blei erklært frisk å sendt hjem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Nesa fordi det er bra med litt framgang i hvert fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg straks blir hentet til fest. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias, fordi hvorfor ble hun truet med å legges inn da, Nesa? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian for å ville vite. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi det er stuntmenn på TV. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi de er det hver dag. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian for å undre Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner barnacle for at stian kommenterte på profilen min.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Barna for å ikke like folk som undrer. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner barna fordi jeg spiser hjemmelaget skoleboller mens jeg driver med designet igjen av kabinettet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Bannner fsx fordi det heter SKOLEBRØD! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for å pirke.. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi det heter jo skoleboller! Haaaaalloo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Barna fordi i den virkelige verden heter det skolebrød! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for å pirke på andres skrivemåter. det kalles nok forskjellige ting over hele norge.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi folk hadde ledd av dere om dere hadde sagt "skoleboller" her i Oslo. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi det heter skolebolle! Banner Stian fordi de er det hver dag. Ja, men nå er det et program om stuntmenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå