AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi hei tilbake! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian for at han ikke har sett den siste kommentaren sin på profilen sin.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi jeg skal se nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) for å sjekke. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti for hvordan går det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner The Barnacle fordi greit nok. Du er skjelden innom for tiden. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti for å ikke ha det bra. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi jeg vet det. Dere savner meg? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 banner barnacle for stian, sjekket du den andre kommentaren lenger ned også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey fordi selvfølgelig savner vi Barna! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for jeg kuttet meg på noe, aner ikke hva.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi det er lite å se til Nesa_til_Nuffene her og for tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti fordi hun er i tråden nå i hvert fall. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti for det skjedde noe her i går som hente at jeg hadde 3 åoliti folk her inne så jeg er litt shaky å har ikke sovet i hele natt å har ikke spist siden frokosten i går morges så jeg kommer snart tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Nesa fordi okay, bare ta tiden du trenger. Høres ikke så bra ut det der. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Nesa fordi hva har skjedd?! banner barnacle for stian, sjekket du den andre kommentaren lenger ned også? Den var litt gjemt, men så den nå! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian for jeg håper aldri det skjer igjen. Jeg mener di saumfarte leiligheten min og dem behandla ho helt jævlig jeg mener di holdt ho fast og og di bakgrunnsjekka meg og kom tilbake senere og før det hadde di gått rundt hele gården her å så ser jeg at dem står å ser inn vinduet mitt etter at jeg har skjønt at di har sett på meg å hva jeg har ghjort en stund å jeg er så redd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Banner Nesa fordi det høres ikke bra ut i det hele tatt! Endret 5. mars 2011 av Latias Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias for di fik tak i ho å ringte ambulansen å tok ho med seg men ho har kutta seg Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Nesa fordi hva skjedde egentlig? Hvem kutta seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå