Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti for å smekke alle jenter han kommer over. Jeg burde passe meg for deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for den siste fluesmekkeren jeg hadde knakk da jeg kverka en flue... + at den crt skjermen jeg slo den død på knuste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Joey for å ikke like fluer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias pga at det er viktig å huske følgende: ALLE INSEKTER ER EN PEST OG EN PLAGE OG BØR DØ UT!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti fordi hvorfor behandler du jenter som insekter? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre heller! (Bortsett fra noen få psyko tullinger som ikke fortjener bedre). Banner Glimti for å smekke alle jenter han kommer over. Jeg burde passe meg for deg. De likte det faktisk. Bøyde seg fram og ville ha mer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti for å være vill. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi du er ikke helt tam selv har jeg sett på opptakene... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti fordi okay da, men du høres likevel villere ut. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi det stemmer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg burde passe meg for deg, du vet tross alt hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias for ingen smekker meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Nesa fordi skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi når det gjelder dette gjør jeg en bedre jobb enn deg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg tviler ikke. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner latias for jeg ble ikke ferdig med å rydde rommet igår, så jeg fortsetter nå.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Jeg banner Latias fordi, hei! Banner Latias pga at det er viktig å huske følgende: ALLE INSEKTER ER EN PEST OG EN PLAGE OG BØR DØ UT!!! Spesielt edderkopper! Banner Latias fordi du er ikke helt tam selv har jeg sett på opptakene... Opptakene? Endret 5. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Stian fordi hei på deg. Glimti liker å filme lesbesex, det er de opptakene han snakker om. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Banner Latias fordi Glimti er en stalker! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 banner stian for hei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå