The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for nei, det er en frekvens.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi klokker virker da med batterier... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for 230V batterier får du ikke tak i.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi klokka mi er ikke på 230V. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for det er pc'n min, og det er prosessorens klokkefrekvens jeg har endret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi er klokka på PC'en din virkelig så stor? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for du vet vel prosessorens hastighet måles i Ghz, eller gigahertz? f.eks en laptop er på 2,2Ghz, det er da frekvensen den jobber med. Mens når du overklokker øker du den frekvensen slik at maskinen jobber raskere. Ingen klokke som forteller tiden eller sier tik tak.. skjønte du noe mer nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi det gir ingen mening! Hvordan kan det være en klokke om den ikke forteller tida? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for søk på overklokking på nettet og du finner ut hva det er for noe Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg faktisk vet hva overklokking er! Jeg er så smart.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner dermus for da kan du forklare det på en måte slik at latias forstår det da har du overklokket mye da? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg aldri har gjort det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for jeg har blitt gal etter det Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg lurer på hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banenr dermuszdel for jeg kan lære deg det Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi det får bli en annen dag. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner dermuszdel det er greit, og i stedet for å spamme opp tråden med noe de andre ikke skjønner kan vi også ta det over pm Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi Latias plutselig ble borte. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner dermuszdel for kankje han/henne sovnet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi henne, takk. Er det virkelig så vanskelig å skjønne? Har ikke sovnet, hadde bare en koselig telefonsamtale med dere vet hvem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå