Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Joey for å lære bort.

 

Dumme meg, det står jo rett der! :p AMD ja, men den er rå den og. Og fantastisk billig! Selv kunne jeg tenkt meg Intel Core i7 990X, men den koster ikke bare en arm og en fot, men en nyre i tillegg!

 

Banner Joey fordi alle jenter er ikke like dumme, Stian. :p

Det er ikke det jeg sier, jenter flest er veldig smarte. Smarthet har lite å gjøre med kjønn! Men statistisk sett så kan ikke jenter like mye om data som gutter, fordi de ikke interesserer dem. Til gjengjeld vet jenter mye mer om andre ting enn gutter flest. Det finnes alltid unntak dog.

 

banner latias for at jeg ikke liker chrome som nettleser.. liker den ikke, aner ikke hvorfor..

Hmm, er bare å bli vant med den. ;) Brukte litt tid i begynnelsen jeg også, siden jeg alltid har brukt FireFox. Men det bruker sinnsykt med ressurser, og er veldig ustabilt. Det er heldigvis bedre enn IE. Opera er greit. Safari kan du sjekke ut, den er kjempebra! ;) Opera er forøvrig basert på Safari om jeg ikke tar feil.
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg fortsatt ikke vet hva jeg skal tro. Nesa sa du bare tullet om at du er jente! :p

 

Banner Joey fordi det er ikke rart at jenter kan lite om slikt da. :p

Skulle enkelt klart å lære deg det. Er mye naturfag i bildet, men det gjelder å snakke et "språk" som du kan forstå. Det som er utfordringen er ikke smarthet, men interesse! ;)
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi selv om CPU-en er overklokket så tar den mye ressurser som kunne blitt brukt til andre ting. Det er ikke CPU-en som er problemet, den er overdimmensjonert i forhold til nettleserbruk. Det er harddisken som er maskinens sinke. Det er enheten som "alle" andre komponenter må vente på. Men siden du har SSD, så gjør ikke det noe. Men FF er fortsatt ustabil og kan få andre programmer til å klikke, eller krasje selv, så jeg synes du heller bør bruke Safari! :D

 

[EDIT]

Banner Joey for å laste ned Safari! :new_woot:

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg vil ha bevis før jeg tror på deg! :p Adjø kjære bannevenner, you'll be in mye heart! :love:

 

Haha, ha det! :p Jeg skal hjem og lage meg eggerøre og deretter gå på trening! :new_woot:

 

[EDIT]

Joey: SSD er awesome!

 

Latias: Jo, det er galt å være fanboy. Det vil si at du er usaklig, og overdriver med argumentene dine, og at du setter Apple (i dette tilfellet) først uansett om konkurentene har klare fordeler. Fanboys kan heller ikke holde en saklig og objektiv diskusjon og nekter å innrømme feil. I tillegg rakker de overdrevent og usaklig ned på de andre! Dette er da verste fall av en fanboy.

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...