AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi jeg vet! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for hvem vet, bare et bilde kan vise sannheten.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi da finner jo han bare et tilfeldig bilde på internett da. Beviser ingenting. stygg eller bra? Kan bli bra det! Lag worklog på projektene dine! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Stian fordi hehe, morsomt at du ikke tror på meg. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi jeg har fått informasjon fra en av mine meget troverdige kilder! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Stian fordi haha, ok. :!: Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias for å le av meg! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 banner stian for at Facebook funker ikke på pc, men på ipod funker det, om jeg har ipoden oppå ruter2... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Banner Jo-ey fordi du kan prøve en annen nettleser! Eller oppdatere plugins. Endret 4. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 banner Stian for å bare bruke det ene fornavnet mitt, men bruk helst nick på forumet.. gidder ikke å laste ned en anen nettleser. er ikke FB avhengig som moren min.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey for å mene at moren er avhengig. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Banner Joey fordi, okei! Banner Joey fordi moren min klarer seg ikke uten facebook en dag! Og hun klager på meg, som klarer meg fint uten PC i en måned! Forresten, du bør uansett bruke Google Chrome, den er raskest, bruker minst minne, og bruker minst ressurser (CPU-bruk). Endret 4. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) banner latias for hun sitter jo med facebook oppe hele tiden nesten.. banner stian for cpu forbruk driter jeg i, 6 kjernes FTW! haha, moren min hadde kankje klart seg en dag uten, husker da jeg blokkerte facebook på ruteren, da begynte hun å skylde på meg, og klagde hele tiden.. Endret 4. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi Chrome ruler. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Banner Joey fordi Facebookavhengighet er en epedemi og til og med pandemi! Banner Latias for å snakke klokhet. Igjen, jenter vet såvidt hva en nettleser er for noe. Endret 4. mars 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 banenr stian for sjekk edit lenger opp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi alle jenter er ikke like dumme, Stian. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for at jeg ikke liker chrome som nettleser.. liker den ikke, aner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey for å ha 6-kjerners CPU! Nam. Intel eller AMD? Regner med AMD, siden Intel koster en fot og en arm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå