After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi er folk som går en kveldstur kl. 02:00 om natten eller som urinerer i en busk alvorlige forbrytelser? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti fordi hvorfor skulle du urinere i en busk da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi jeg har ikke gjort det selv, men det er eksempler på saker politiet tar kjempeseriøst mens offentlige slagsmål og bråk blir oversett totalt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti fordi det er din subjektive mening. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi det er ting jeg har opplevd! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti for å ha opplevd folk som urinerer i busken. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi jeg har opplevd slosskamp inne på en pub som andre gjester og personalet måtte stanse mens politiet satt i en politibil i gaten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti for å mene at de aldri gjør jobben sin basert på et enkelttilfelle. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi jeg snakker om de erfaringene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti for å ha dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti fordi klokken er snart halv to. Banner Glimti fordi de gjør det hele tiden. De prøver ihvertfall, samtidig som forbryterne prøvde det motsatte. De lykkes i mye, men det gjør også forbryterne. Det er bare naturlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi tiden går altfor fort. Banner Glimti for å ha dårlige erfaringer. Men generellt god erfaring etter alt det jeg har opplevd. Endret 4. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti fordi: Banner Latias fordi det er ting jeg har opplevd! Banner Glimti fordi det er et anekdotisk bevis. Du kan ikke si at det er slik over alt bare fordi du har opplevdd det en gang. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi for min del kan det kalles puletiet istedefor politiet! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti fordi hvorfor det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi les igjennom det jeg har skrevet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti fordi, fortsatt, dette er Anekdotisk bevisføring. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi jeg har lest på Wikipedia nettopp, men på helt andre artikkler og fordi jeg fremdeles ikke finner neon grunn til at du har rett. Endret 4. mars 2011 av Glimti Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 banner glimti for jeg hater kabelrot! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Crazyjoey fordi nå har jeg over 10200 innlegg så skal kansje trappe enda litt mer ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå