Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi jeg har kun den ene skoletimen på fredager. Verste er at vi ikke gjør noe stort i den timen heller. Så for meg er det egentlig helg allerede etter torsdagen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi det er kjekt med helg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Stian fordi jau, det stemmer. Det beste er jo at sommeren også er på vei. Gleder meg til å komme meg ut og slappe av med venner. Vinteren varer altfor lenge imo. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi blir det noe dametreff denne helgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Glimti fordi vet egentlig ikke, er usikker. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Latias fordi jeg er hjemme tidlig nå! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner dermus for jeg å. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner dermuszdel for da har jeg loddet fast flere ledninger, så nå har jeg hdd led i cd spilleren også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Tord fordi hei på begge. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for jeg skal begynne å rydde rommet mitt nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi det er bra å rydde. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for min mor tåler ikke rot, så fort jeg tar fram prosjektet mitt så ligger det noen deler litt rund om kring og det liker hun ikke.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey fordi det er bra da, rot er ikke særlig koselig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for nei det er det ikke.. Hadde lan for noen dager siden, fikk plass til pc'n hans og etter det ble det jammen trangt.. i tilleg lå prosjektet å fløyt på gulvet.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey for å rote. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for maskinvare tar plass... ligger jo 2-3 hovedkort som ikke er i bruk her jo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey for å ha store prosjekter på gang. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for har flere prosjektideer i hodet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Banner Joey for å være kreativ. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 banner latias for casemodding er morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå