Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Joey fordi hei på alle. Banner Latias for å ikke like ting. Banner Dermus fordi tror du virkelig det? Banner Latias fordi jeg vet at du liker Vida. Hvordan kan du kalle Vida for en ting? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 banner latias for jeg fikk endelig postet updaten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Joey fordi det er jo fint. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Latias fordi jeg er tilbake! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Dermus fordi jeg krever svar på spørsmålet! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Banner latis for jeg er tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner fsx fordi hei på deg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Latias fordi jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 banner latias for nå skal jeg installere windows xp på den "nye" maskinen jeg mottok idag Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Crazyjoey for å installere XP når han kan installere Windows 7. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Therawyn fordi jeg hadde helt fantastisk nordlys utenfor vinduet i går kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner prinsessen fordi godt å se deg, pluss at jeg har Vista. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 banner Therawyn for jeg skal gjøre prosjektet billigst mulig og gidder ikke å cracje 7, så da blir det xp som jeg har liggenes med lisenskode Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Joey for å gjøre kompliserte ting. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 banner latias for det er ikke så vanskelig, bestemora mi klarte å installere xp på sin maskin da det kom og btw, VISTA = virus infected system try apple Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Joey fordi jeg skjønner ikke det der, jeg har hatt Vista i tre år nå. Uten et eneste problem. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 banner latias for xp kom før vista og 7 kom etter vista. min laptop kom med vista, det var det første som forsvant. la inn xp på den til 7 kom.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Banner Joey fordi jeg har hørt masse dritt om Vista, men har aldri opplevd noe av det selv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 banner latias for min mor og je opplevde dritt med vista. samtidig som at alle som hadde vista under tentamen engang i 8 klasse fikk bluescreen flere ganger, mens vi med xp vi fikk det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå