SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Latias for å knabbe høydepunktet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Dermus fordi høydepunkt er ganske care egentlig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg ikke har noen selv om jeg har vært såppasslenge i tråden. Endret 1. mars 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Dermuszdel fordi det er faen meg ikke noe mytt, og han låser det slik at man ikke får til å sende innlegg akkurat da. En feil oppsto Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon. [#103128] En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Latias for tittetei Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Banner Nesa for å være her. Gypsy: Det betyr ikke at Latias har sperret noe som helst, men at du har trykket flere ganger raskt på "Svar nå". Endret 1. mars 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Dermus fordi jeg vet helt ærlig ikke hva Gypsy snakker om. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Latias fordi jeg trykker jo flere ganger på svar raskt uten at det skjer, bortsett i fra denne tråden rett før høydepunkt, men ok. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Gypsy fordi diskusjon.no har fått egen sang xD LINK Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Gypsy fordi Dermus har nok rett. Dessuten er jeg ingen admin, så jeg kunne ikke gjort noe slikt uansett. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Greenray for hva er det? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner NTN fordi Diskusjon.no på facebook la plutselig ut denne sangen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Greenray fordi jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Dermus fordi United leder. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Latias for å ikke ha endret åpningsinnlegget enda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg skal gjøre det om jeg husker det etter kampen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Latias fordi er kampen spennende? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Banner Glimti fordi jeg egentlig ikke bryr meg noe særlig om fotball. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 banner dermus for at jeg ikke skjønte hvorfor jeg ikke hadde nett, helt til jeg fant ut at netverkskabelen ikke var koblet på min ruter.. Hadde en venn på besøk som hadde med egen ruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå