Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias for å starte 2013, datateknologiens undergang.

i 2013 skal en solstorm skape et så stort elektromagnetisk felt som ødelegger all elektronikk, og dette er Latias sin skyld, for å ha startet 2013 :p

Endret av Grambo
Lenke til kommentar

Banner Grambo fordi hvis dannes et så stort elktromagnetisk felt, så tror jeg vi kommer til å ha andre, langt viktigere ting å bekymre oss for. Helsen vår for eksempel, overlever vi et så stort elektromagnetisk felt? Tviler. ;)

Banner Latias fordi Stian ikke vet helt hva jeg prater om.

mennesket vil overleve, dette skjedde sist for ca. 150 år siden, og er ventet å skje igjen i år 2013.

Endret av Grambo
Lenke til kommentar

Banner Grambo fordi nei, har aldri hørt om det før nå. :p Men et så stort magnetfelt som ødelegger ALT av elektronikk vil være ufattelig stort! Skal mye til! Og hvis det skal kunne ødelegge elektronikken, må det vel være elektromagnetisk.

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Banner Latias for å ikke være redd for elektronikkens undergang

Banner Gypsy fordi kunnskap er gøy. :) Og jeg vil ikke miste elektronikken min! :( Har brukt mye penger på det! Må lage et skjold mot den slemme, ondsinnede solstormen!

du kan studere de amerikanske militær-basene, spesielt de med kjernefysiske missiler, de er skjermet mot alle former for elektromagnetiske forstyrrelser, så kan du bygge en bonker, og invitere meg =D

Endret av Grambo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...