Gitarhm Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 banner latias fordi en viss person savna meg men desverre har jeg en sykdom akkurat nå som har fått meg til å miste motivasjonen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Arhm fordi Axe Twist er bedre, selv om Axe-serien er relativt oppskrytt. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Latias fordi jeg liker å stå på slalom, men har ingen interesse i å følge med på vintersport på TV. Så OL dog. Det var morro. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Latias fordi jeg er en 45 år gammel Axe bruker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Banner LangtNick fordi han kan lage en privat tråd her om han har lyst til å bytte nick. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Latias fordi jeg har ikke sett den cafeen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Nesa fordi den kan finnes her. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Latias fordi da skal jeg sjekke den ut å se om ikke jeg får blitt med Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Nesa fordi det er bra. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Latias for nå erre gjor,nå erre gjort.. Nå kan en ikke angre for nå erre gjort (synges på bryllupssangen) Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner NTN fordi jeg drikker buljong Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner AyeAye fordi her går det i saft og Cola Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Nesa for her er det pizza. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner AyeAye fordi jeg å minimeg satt på gulvet og hadde innepiknik med pølser Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Nesa fordi ordentlige piknik skjer ute. 1 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner NTN for at jeg er ferdig med småbarn, nå venter jeg på barnebarn. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner AyeAye fordi jeg håper det er leeeeeeenge til det skjer meg ennå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Nesa for å undervurdere besteforeldre. 1 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Latias for å tro jeg er bestefar, jeg venter på barnebarna som enda ikke er kommet Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Banner Latias fordi jeg gjør ikke det men håper ikke jeg blir besteforelder med en sønn i alder av 2 år!? (ga dessuten resten av cafeen ett sjokk fordi det er ei jente der ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå