Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti fordi det var ærlig talt du som dro fram hårsårhet-greiene. Enten kunne du ha latt være, eller så får du tåle å få litt tilbake også. Slutt å være en bedreviter, det kler deg ikke. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Latias fordi det er du som er bedreviter her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti fordi du får mene hva du vil. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Latias fordi du kaller meg hårsår omtrent daglig. SLutt med det så skal ikke jeg kalle deg det igjen heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti fordi haha, daglig faktisk. Søk på ordet "hårsår" i denne tråden, tror du tilsammen vil få 4-5 treff. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Haha ja... Banner Latias fordi tar du poenget eller ikke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti fordi det er ikke mulig å ta et poeng som ikke finnes, det er vel ikke så vanskelig å skjønne det vel? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Latias fordi jeg sitter å lese om ulvejakt. Jakten har begynt og ikke mindre enn 8 ulver skal drepes nå. Vi har allerede en litren bestand. Jeg blir så oppgitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Gypsy fordi jeg skjønner. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Latias fordi jeg liker ulv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti for å like. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner latias for å ikke like. Banner Glimti fordi det er ikke mulig å ta et poeng som ikke finnes, det er vel ikke så vanskelig å skjønne det vel? Jo, poenget finnes i aller høyeste grad! Om du kaller noen hårsår flerfoldige ganger må du vnete å bli kalt det igjen. Akkurat som om du driver småerting må du vente å få igjen. Jeg har fortalt fom. første tråden av at du ikke er morsom. Var det ikke foresten slik at vi ble enige om å ikke erte eller krangle noe mer begge to!? Tenkt å holde det eller ikke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti fordi du kan kalle meg hva du vil, men da får du jammen meg tåle å få litt tilbake også. Jeg synes det er ganske ironisk at du kaller meg for hårsår, når det faktisk er du som er den mest hårsåre i denne tråden. Det at du presterer å mene at dette er erting, det sier vel litt om hvor hårsår du faktisk er. For min del kan vi holde på resten av dagen, men ser ikke noe poeng i det. Husk at det var du som begynte med "hårsår"-ordet i dag. Skal du først si det, må du tåle å få det tilbake. Husk at jeg alltid svarer med samme mynt tilbake. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Latias fordi jeg fortsatt mener du begynte. Og jeg svarer alltid tilbake, hvilket du må tåle! Men skal vi nå forsøke å droppe kranglen for godt? Nå har den holdt på gjennom de to første trådene og store deler av denne så det holder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti fordi du burde kanskje ta en tur innom fotballkategorien, finnes ikke mange hårsåre brukere det. Men vi setter en strek her og nå. ______________________________________ 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Latias fordi hva mente du med den kommentaren? Du burde ta deg en tur innom Politikk og samfunn så vil du fort endre oppfattning av hva det vil si å være hårsår... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti fordi jeg alt har satt streken, så jeg gidder ikke å begynne igjen. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Latias fordi du ikke får komme med en siste kommentar uten at jeg kommer med en tilbake! Men er helt enig i å sette strek så da setter jeg den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner Glimti for å være rar. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Banner latias for hei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå