Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Banner Latias fordi jeg sitter å lese om ulvejakt. Jakten har begynt og ikke mindre enn 8 ulver skal drepes nå. Vi har allerede en litren bestand. Jeg blir så oppgitt.

Lenke til kommentar

Banner latias for å ikke like.

Banner Glimti fordi det er ikke mulig å ta et poeng som ikke finnes, det er vel ikke så vanskelig å skjønne det vel?

Jo, poenget finnes i aller høyeste grad! Om du kaller noen hårsår flerfoldige ganger må du vnete å bli kalt det igjen. Akkurat som om du driver småerting må du vente å få igjen. Jeg har fortalt fom. første tråden av at du ikke er morsom. Var det ikke foresten slik at vi ble enige om å ikke erte eller krangle noe mer begge to!? Tenkt å holde det eller ikke?

Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi du kan kalle meg hva du vil, men da får du jammen meg tåle å få litt tilbake også. Jeg synes det er ganske ironisk at du kaller meg for hårsår, når det faktisk er du som er den mest hårsåre i denne tråden. Det at du presterer å mene at dette er erting, det sier vel litt om hvor hårsår du faktisk er.

For min del kan vi holde på resten av dagen, men ser ikke noe poeng i det. Husk at det var du som begynte med "hårsår"-ordet i dag. Skal du først si det, må du tåle å få det tilbake. Husk at jeg alltid svarer med samme mynt tilbake. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...